regenhoes om de x adventure

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jantina, 11 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik heb de wagen al een tijdje klaar staan boven, en vanmorgen bedacht ik me ineesn :confused: een regen hoes.. heb ik die wel.....
    Maar goed er zit er een bij. Ik ben me toch aan het mormelen geweest maar ik krijg hem er niet om. Heb gezocht in de boekjes die er bij zaten maar ook daar niks over het aanbrengen van de regen hoes :(
    Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik dat ding er om krijg op de juiste manier? Het is namelijk toch wel handig om te weten he, zeker hier in dit regen landje...

groetjes jantina

2. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    wij hebben de wagen ook met 1 regenhoes maar die is voor het zitgedeelte niet voor bij de mand das wel minder

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ahahaaa :oops: zou dat de reden zijn waarom ik hem niet om de bak heen krijg :oops:
    Er zit er inderdaad maar een bij dus jah..
    Blond moment denk ik .....sorry

4. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    neej hoor had precies hetzelfde was al aant schelde dat rot ding maarja toen zag k dus dat ie voor het zitgedeelte was kon k nog lang zo doorgaan haha

5. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    je kan ze heel goedkoop bij de prenatal kopen heb ik ook gedaan had ook alleen een regenhoes voor het zitje en toen hebben we er 1 moeten kopen de prenatal heeft een universele regenhoes die past bijna overal op

6. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Is het de triple swivel? Zal trouwens ook niet veel uitmaken, maar idd, ook bij die van ons heb ik echt staan 'emmeren' om de regenhoes erom te krijgen, en die blijkt dan dus gewoon niet op de bak te passen.... :oops:
    Ik had wel een manier gevonden waarop ie er zo-ongeveer wel om zat :rolleyes: , dus ik heb geen andere gekocht!
    Ik vind de regenhoes over het zitgedeelte trouwens ook 'slecht' geregeld, want hij moet halverwege de kap vastgezet worden met drukkers en dan wordt gewoon de halve kap nat. Ff niet goed opgedroogd en je hebt 'het weer' erin!
    Ik schreef het al ergens anders: voor de snelle boodschap ligt er nu een buggy van chicco achter in mijn auto. De regenhoes daarvan bedekt de hele buggy inclusief kap.

7. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    dankjewel voo de tip ;)

groetjes jantina

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb er ook alleen een regenhoes voor de buggy bij... Ik heb een universele gekocht voor over de wandelwagen, past wel ;)

9. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    bij de hema hebben ze ook goedkope universele regenhoezen
    ik heb er daar 1 gehaald omdat wij ook de x adventure hebben gekocht

10. Ik heb de X adventure Quick Silver, zat ook een regenhoes, en kan ik bij zowel de bak als bij het zitje gebruiken, geen probleem!

Deel Deze Pagina