Ik heb van iemand een tweedehands wipstoeltje gekregen van Winnie the Pooh, echt zo schattig! Nu is het alleen zo dat ie al gebruikt is, en niet helemaal schoon.... Denken jullie dat ik de hoes zou kunnen wassen? Ik heb al gekeken of de hoes er gemakkelijk af gaat. Dat is wel het geval, alleen zit er een soort plastik in, deze krijg ik er niet uit. Zou ik hem wel gewoon in de wasmachine kunnen stoppen? Ik hoop dat jullie raad weten! Alvast bedankt!
Ik heb die van mij ook gewassen op 40 graden. Heb hem alleen niet in de droger gedaan. Ivm eventueel krimpen.
Hier hebben we de wipstoel ook gewassen. Er zaten achterop wat vakjes verstopt met harde platen erin (hout geloof ik). Misschien kun je ergens nog een opening vinden.. En dan op 30 graden in een kort programma. Evt even voorweken met biotex/vanish als er vlekken in zitten..
ik haal hem er helemaal af en leg het in een sopje en schrob het met een borstel... kan ook wel in de machine op 30 graden hoor..
Ik heb een ribstof zwarte van prenatal.. daarop staat handwas, met koud water.. Ik heb een sopje ( warm) met biotex gemaakt en de stoel met de nagelborstel afgesopt.. voor de verwarming en volgende dag weer klaar voor gebruik!
Wij deden dat ook wel. Ik geef je hierbij wel het advies de hoes nat weer op de wipstoel te doen, anders heb je kans dat je hem er niet meer om krijgt als hij droog is.
Als hij helemaal plat kan liggen dan al vrij vlot, maar denk er wel om dat je kleintje dan sneller in de tocht ligt. Ik had die van mij er met een paar weken al in, en dan helemaal plat liggend.
Op die van mij staat handwas, maar ik heb h'm gewoon in de wasmachine gedaan. 30 graden, kort programma. Is er mooi en schoon uitgekomen.
Wat ben ik toch verschrikkelijk blij met dit forum Als je iets niet weet, dan kan je het gewoon vragen Thanks dames, volgens mij gaat het helemaal goed komen!
ik heb de mijne ook tweedehands en gewoon op kort programma gewassen in de wasmachine nat om het frame gedaan. nu is die weer schoon!