Hi, Hoe maak je een bugaboo kinderwagen op? Dekentje erin? Hydrofliele luiers als matrashoes? Of gewoon kaal erin, ritsje dicht en klaar? Geen idee!
wij hebben een mutsy, geen bugaboo maar wij hebben een aankleedkussenhoes om het matrasje (past perfect) en een klein dekentje in de hoeslaken (zat bij de kinderwagen). En als de kleine er straks is, gaat er nog een hydrofile luier op het matrasje waar ie straks met zn hoofdje op komt te liggen, voor dat ie gaat spugen. Heb je hier wat aan???
Idd, zo deden wij het ook. Aankleedkussenhoes om matrasje, dekentje zat erbij en daaronder een lakentje voor een wiegje gedaan. Past perfect! En een hydroluier onder het hoofdje. Dus eigenlijk hetzelfde als in het ledikantje, maar dan in het klein.
Aankleedkussenhoes om het matras (precies goede maat), hydrofiel in driehoek gevouwen onder hoofdje en dekentje met lakentje. Maar ik had wel een winterkindje. Nu zul je geen dekentje nodig hebben
@sidmick ik vindt het anders nog al kout buiten en dus een dekentjes wel nodig hoor alleen dan wel een dunere
Bij de Bugaboo hoef je niet persee een hoeslakentje te doen. er zit een lose hoes omheen die je als hoeslaken kunt gebruiken, want in het hoesje heeft de Bugaboo aerosleep zitten. Maar als je dat fijner vind kun je er een hoeslakentje omheen doen. Verder opmaken met een dekentje en lakentje zoals in het ledikantje ongeacht of het een winter/zomer kindje is. In het begin verliest een kindje nog veel van zijn eigen warmte. wat je ook kunt gebruiken is een wrapper, soort omslagdoek waar je ze in wikkelt.
Ik heb een molton onderlegger op het matrasje liggen en daaroverheen een badstof aankleedkussenhoes. Daarbij een Lodger wrapper, vind ik veel handiger dan een dekentje, je kan je kind er dan ook zo met wrapper en al eruit halen, lekker warm. En Lisa vindt het heerlijk om lekker ingepakt te slapen.
Wij hebben ook een mutsy, de transporter. Nou zat er hier ook een deken/dekbedje bij... gaat hier dan nog een hoesje omheen? Zou het echt niet weten, is eerste kindje Zijn er zulke kleine dekbedhoesjes? xx sa
Wij hebben ook de Mutsy Transporter, maar ik ga het dekbedje wat erbij geleverd is niet gebruiken. Ik heb een leuk, vrolijk dekentje en een leuk lakentje gekocht en daarmee maak ik de wagen op. Eigenlijk maak ik het hetzelfde op als het bedje, dus: - molton - hoeslakentje - hydrofiel onder het hoofdje - lakentje - dekentje
ik heb eigenlijk geen idee of er zo'n klein hoesjes voor zijn. haha. wat raar ja, jij hebt een dekentje en ik het hoeslakentje. hahaha
Wij hebben ook een Mutsy gekocht, maar dat dekentje dat erbij zit is enorm vergeleken bij de bak! Ik vroeg me al af hoe ik dat in vredesnaam moet gaan gebruiken.
er zijn wel kleine hoeslakens hoor,heb er 3 (1 voor de kinderwagen,2 voor het wiegje) en zijn beide dezelfde maat. Voor de rest gebruik ik dezelfde lakensetjes als voor het wiegje. Heb wel 2 verschillende dekentjes. maar denk inderdaad zoals je het wiegje opdekt.