Diarree?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Onze kleine meid van nu 3 weken oud kan nogal wat poep produceren. Vooral wanneer je net de luier af hebt doet ze soms haar uiterste best de muur te raken ;)

Nou had ze dat vanmiddag weer, maar nu bleef de poep maar stromen! Net een schone luier om en daar hoorde ik het alweer gaan.. luier weer af en weer een hele stroom derrie wat eruit kwam... dat net weer schoon... even getemperatuurd en ja hoor... hele thermometer onder de poep! Weer een stroom...

Is dit diarree of valt dit nog onder wat normaal is?
    Wel dezelfde gele kleur als anders, maar wel heel dun en een heleboel dus! Ze had geen koorts (37,2) hoewel ik wel vond dat ze wat warm aanvoelde toen ik haar uit haar bedje haalde en ze was vandaag verder ook wel heel helder toen ze wakker was.

Na de poepsessie heeft ze heel gulzig gedronken dus hopelijk het eventuele vochttekort weer goed aangevuld. Ze ligt nu alweer een tijdje lekker te slapen.

2. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze meid heeft altijd waterige poep. Volgens mij is dat juist goed, want ze krijgen nog geen vast voedsel dus is het dun. Zo lang ze genoeg poept en de kleur normaal is, is het juist goed. Dus ik zou me niet druk maken hoor!

Er zit overigens ook verschil in bv poep en kv poep. Ik heb het over bv poep. Maar volgens mij moet fv poep ook dunnetjes zijn, aangezien ook dat geen vast voedsel is :)

Hier heeft ze in ieder geval nooit andere poep gehad en ze groeit als kool!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier vaak hetzelfde verhaal hoor, luier uit lijkt een trigger om te gaan poepen en thermometer is dat al helemaal natuurlijk. En mja, de ene keer poept ze vaak kleine beetjes, de andere keer poept ze in 1x alles eruit. Haha :D

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Leuk he :D :p!! Heel herkenbaar hoor. Onze zoon kan dat ook zo heerlijk. Toevallig gisternacht nog het aankleedkussen kunnen verschonen. Meneer had namelijk bedacht dat als mama de luier onder je bips vandaan trekt je lekker kunt plassen en poepen tegelijk haha;). Ik kon nog net optijd de hydofiele luier die erop lag om zn bips vouwen hihi. Ik geef borstvoeding dus lekkere gele dunnen poep hehe.

Deel Deze Pagina