Neutrale, niet zoetige, kleertjes, waar-o-waar?

Discussion in 'De babyuitzet' started by saartje32, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje32

saartje32 Actief lid

Oct 29, 2007
    287
    0
    0
    We willen niet weten of het een jongetje of een meisje wordt, maar volgens mij zijn we een uitstervend soort. :(
    Mensen geloven je gewoon niet als je zegt dat je het niet weet, en kijken toch stiekem welke kleur verf je voor de kinderkamer koopt. :rolleyes:

En in baby-kleding land kun je ook moeilijk terecht, helemaal als je niet van zoetige beertjes en tekstjes houdt. Alle leuke dingen zijn voor een jongen of een meisje. Ik heb pas 1 shirtje kunnen vinden wat unisex is (rompertjes genoeg trouwens, dat dan weer wel :( )

Hebben jullie nog tips?

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hier is pas een heel topic over geweest. Misschien kan je het met de zoekfunctie nog vinden... :D

Bij de Hema, Hans Textiel en H&M kan je genoeg vinden zonder tierlantijntjes. Gewoon even zoeken...

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,074
    3,863
    113
  4. saartje32

saartje32 Actief lid

Oct 29, 2007
    287
    0
    0
    Het gaat mij niet alleen om het niet zoete, maar ook om het unisex. Veel van die kleertjes zijn toch blauw of roze. Maar ik zal het topic nog eens goed napluizen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,074
    3,863
    113
    Van het merk Petit Elephant heb je wel leuke, neutrale kleertjes, kan voor een jongen of meisje (ik wist het ook niet van tevoren). En bij littlelabel kun je ook neutraal basisspul kopen.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,232
    7,278
    113
    Female
    Brabant
    Volgens mij zijn er genoeg unisex kleertje te vinden... wij hadden er in ieder geval geen problemen mee.

7. saartje32

saartje32 Actief lid

Oct 29, 2007
    287
    0
    0
    Thanks!

8. Keiko

Keiko Actief lid

Jul 28, 2008
    497
    0
    0
    Ik heb toch bergen unisex kleertjes hoor. Van HEMA, V&D, en ook duurdere merkkleertjes.

9. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

Sep 16, 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik heb bij Zeeman een aantal ontzettend leuke pakjes kunnen kopen.

10. saartje32

saartje32 Actief lid

Oct 29, 2007
    287
    0
    0
    Wow, ik heb toch echt wat over het hoofd gezien :oops:
    Ik ben al maandan aan het rondkijken, en ik heb 1 truitje naar mijn smaak kunnen vinden :(

Ik moet maar eens mijn smaak aanpassen, anders zal m'n kind kou lijden ;)

Dank je voor alle reacties!

11. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
    ken je het merk Limo.
    Geloof dat ze ook een website hebben. Heb het ook gezien bij De Geboortewinkel.
    Het zijn allemaal basics uitgevoerd in een paar soorten stof (gewoon katoen of velours bijv.) en in heeeeel veel kleuren. Geen beertjes strikjes of opdrukken, gewoon effen.
    Ze hebben rompers (omslag, lang/korte mouw, spaghettibandje) broekjes (met of zonder sok) pakjes truitjes jurkjes ga zo door.
    Ik vond het er erg leuk uitzien en ook kwalitatief heel goed.
    Ik ga er zeker een aantal van aanschaffen. Vooral omdat het niet allemaal zulke zoetige kleuren zijn.

12. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
  13. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
    ken je het merk Limo.
    Geloof dat ze ook een website hebben. Heb het ook gezien bij De Geboortewinkel.
    Het zijn allemaal basics uitgevoerd in een paar soorten stof (gewoon katoen of velours bijv.) en in heeeeel veel kleuren. Geen beertjes strikjes of opdrukken, gewoon effen.
    Ze hebben rompers (omslag, lang/korte mouw, spaghettibandje) broekjes (met of zonder sok) pakjes truitjes jurkjes ga zo door.
    Ik vond het er erg leuk uitzien en ook kwalitatief heel goed.
    Ik ga er zeker een aantal van aanschaffen. Vooral omdat het niet allemaal zulke zoetige kleuren zijn.

14. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ducky Beau heeft ook veel unisex kleertjes! Kijk maar bij kleertjes.com.

15. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Wij weten ook niet of het een jongetje of een meisje wordt.
    Daarom koop ik gewoon zoveel mogelijk witte, beige kleertjes. Vind ik ook het meest baby-achtig. Ze gaan snel genoeg kleurvolle kleding en spijkerbroekjes dragen enzo.

16. Niet meer actief

Ik heb veel kleertjes van het merk Feetje en deze zijn ook 'unisex'.

17. Sproetjesqueen

Aug 26, 2008
    14
    0
    0
    Hoi,

Wij weten het ook niet wat het wordt en ik heb hele outfits gescoord, Name IT, Hennes, Mexx! Tis vaak wel creme, wit, maar beetje crea en je kunt er vanalles van maken, succes ermee!

Groetjes

18. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    V en D heeft veel leuke kleertjes. En prenatal had ook van die leuke beige en bruine pakjes.

19. miekje80

miekje80 Bekend lid

Apr 27, 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    De merken Noppies, Feetje en BFC hebben redelijk wat neutrale kleertjes. In de kleuren creme, wit en oranje.
    Daarnaast kun je bij de HEMA en bij de H&M genoeg neutrale kleding vinden.

Het nadeel vind ik dat neutrale kleertjes vaak creme kleurig of wit zijn.

20. Naduah

Naduah Bekend lid

Inderdaad, Noppies! Vind ik ook een erg leuk merk. Ik heb het meeste gekocht bij kleertjes.com, ideaal. Wel jammer ook, inderdaad, dat er weinig kleur is bij unisex kleertjes. Bruin, wit, grijs en ecru dat was het wel zo'n beetje... Maar je kunt na de geboorte altijd nog naar de Hema rennen om roze/blauw te kopen, of nou ja, je man kan dat doen... ;)

Share This Page