Me vriend en ik hebben een hele leuke wipstoel voor de baby gekocht. Maar vanaf wanneer mag je de baby in een wipstoeltje leggen en voor hoe lang bv in min of uren? En tot welke leeftijd kan je een wipstoeltje gebruiken? Groetjes Chanel.
Hoi Chanel, In een stoeltje met goede ligstand kan de baby al bij enkele weken oud er even in liggen. In het begin niet te lang en later nooit langer dan ongeveer anderhalf uur. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Vanmiddag hebben wij ook een wipstoeltje gekocht met 25 euro korting bij de prenatal. Het is een koelstra wipstoeltje die in verschillende standen kan en was nu maar 35 euro! De aanbieding loopt tot 15 augustus...
We krijgen een jongen, dus hebben we de blauwe maar genomen! Heb jij ook de Koelstra wipstoel gekocht? Welke kleur?
Pas sinds een week kan Isa er niet meer in liggen, ze is nu 8 mnd. Ze gaat nu gevaarlijk voorover hangen. Dus we hebben hem opgeruimd. Tot dan toe hebben we hem steeds gebruikt om in te spelen en in te eten (fruithap, maaltijd) Ze heeft er niet meteen ingezeten, want in het begin liggen ze alleen nog maar. Toen had ze ook nog genoeg aan de box. We hebben er heel veel gebruik van gemaakt. De babygym kan ook leuk voor de wipper staan trouwens.
Wij hebben ook al een wipstoeltje aangeschaft...omdat we alles van winnie the pooh wilde hebben voor de kleine hebben we een winnie the pooh wippertje (van Hauck) gekocht
Lotte heeft tot ongeveer 5-6 maanden oud in de wipstoel gezeten, ze vond er geen bal aan en was er ook veel te mobiel voor. Ze is al heel snel begonnen met kruipen en klimmen en toen werd het te gevaarlijk. In zo'n wipstoel zitten wel gordeltjes maar Lotte gooide zich gewoon voorover zodat ze met wipstoel en al omkiepte
@ Molly, ik heb ook een blauw (zee blauw) wipstoeltje alleen dan van chicco. De winnie the pooh wipstoel lijkt me ook heel leuk @ Mirna, goede tip van je om de baby gym voor de wipstoel te zetten.
ik heb er gister 1 gekocht, maar officieel mag ik 'm gebruiken voor babys tot 9 kilo.... Leo is bijna 8 kilo groet van kiki
Isa is nu w.s. net 8 kilo. Ze ging vorige week zover voorover hangen, dat we de wipper maar opgeruimd hebben. Het wordt anders te gevaarlijk. Ze kan dan voorover kiepen. Tenzij we drbij blijven natuurlijk, maar het is niet meer zo handig nu.