Dr. Brown's babyflessen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gezond, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zag in de wachtkamer van de gynaecoloog een foldertje staan over de

Dr. Brown's babyflessen...

Dit schijnen de beste flessen te zijn...

Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand ze?

Wat vinden jullie ervan?

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb ze gehad en ze bevielen hier prima! Wel dure flessen ,maar het systeem werkte heel goed.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kon je ook merken dat je kleine minder krampjes had en minder boertjes enzo?

4. wonderteam

Ik ben ze gaan gebruiken ,omdat Mason zo ongelofelijk gulzig en bulkend zijn flesjes leeg dronk. Dat deed hij niet veel minder tot bijna niet bij deze flessen. Boertjes en krampjes had Mason nooit echt last van.

5. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Wij hebben de B-free flessen gehad, zijn het zelfde als dr.brown alleen heten ze anders!Maar we hadden zoveel verschillende flessen gehad, en niks leek te helpen.Tot dat we de B-free gingen probeeren!Nou echt geweldige flessen, wel duur maar je hebt ook wat!IOk heb ze nu weer aan geschaft 3 flessen 30,- euro maar vind het wel waard....Ik zag laatst dat je de Dr.Brown of zo iets...gewoon bij de Prenatal kunt kopen!Wel makkelijk, de B-free zijn alleen te koop bij de DA...Maar wij raden ze ook iedereen aan!

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Wij hebben ze gekocht in Amerika. Zag ze staan, maar dan veeeeel goedkoper dan in ned. Ik ben heel benieuwd of ze werken...

7. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik vond het 10 keer niks. Mijn kleine boerde al TIJDENS het voeden, geen verschil in krampjes, en daarnaast vond ik het schoonmaken veel te bewerkelijk, je krijgt zo'n irritant klein ragertje erbij maar die werkt ook niet echt.
    En ik vind ze lastig verkrijgbaar, hier waren ze steeds op.
    Maar je mag ze voor een klein prijsje van me overnemen hihi.

8. wonderteam

Ze zijn te verkrijgen bij Etos en prenatal, Zit tegenwoordig toch wel overal een etos? Dus ik vind ze best makkelijk te verkrijgen :D

9. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ja idd...hier in ons dorpje zitten er 2!

Deel Deze Pagina