Ik zag in de wachtkamer van de gynaecoloog een foldertje staan over de Dr. Brown's babyflessen... Dit schijnen de beste flessen te zijn... Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand ze? Wat vinden jullie ervan?
Ik ben ze gaan gebruiken ,omdat Mason zo ongelofelijk gulzig en bulkend zijn flesjes leeg dronk. Dat deed hij niet veel minder tot bijna niet bij deze flessen. Boertjes en krampjes had Mason nooit echt last van.
Wij hebben de B-free flessen gehad, zijn het zelfde als dr.brown alleen heten ze anders!Maar we hadden zoveel verschillende flessen gehad, en niks leek te helpen.Tot dat we de B-free gingen probeeren!Nou echt geweldige flessen, wel duur maar je hebt ook wat!IOk heb ze nu weer aan geschaft 3 flessen 30,- euro maar vind het wel waard....Ik zag laatst dat je de Dr.Brown of zo iets...gewoon bij de Prenatal kunt kopen!Wel makkelijk, de B-free zijn alleen te koop bij de DA...Maar wij raden ze ook iedereen aan!
Wij hebben ze gekocht in Amerika. Zag ze staan, maar dan veeeeel goedkoper dan in ned. Ik ben heel benieuwd of ze werken...
ik vond het 10 keer niks. Mijn kleine boerde al TIJDENS het voeden, geen verschil in krampjes, en daarnaast vond ik het schoonmaken veel te bewerkelijk, je krijgt zo'n irritant klein ragertje erbij maar die werkt ook niet echt. En ik vind ze lastig verkrijgbaar, hier waren ze steeds op. Maar je mag ze voor een klein prijsje van me overnemen hihi.
Ze zijn te verkrijgen bij Etos en prenatal, Zit tegenwoordig toch wel overal een etos? Dus ik vind ze best makkelijk te verkrijgen