We hebben er zelf een gekocht, en het lijkt mij wel handig.. Het kindje van mn schoonzus was helemaal gek op dat ding, op het moment dat we haar er in zette kreeg ze de slappe lach Ze vond dat schommelen erg leuk.. Dus misschien ook een soort van 'speelgoed' voor je kindje
Ik heb dat onding hier op zolder staan ik heb hem echt nog nooit gebruikt.En zie de nut erook niet van.de eerste hapjes gaf ik altijd gewoon op schoot.Dat vond ik echt veel makkelijker. Mijn dochter heb ik nog nooit op zo´n jonge leeftijd voor de tv gezet de intresse voor de tv kwam ook pas toen ze een jaar of 2 was?Flesjes heb ik altijd zelf gegeven en toen ze zelf de fles kon pakken.Legde ik haar altijd gewoon op de grond op een kleed.evt met kussens. Nu ik zwanger ben heb ik en daarvoor ook al zal ik hem niet gewoon weer verkopen hij was destijds heel erg duur iets van 50 euro misschien nog wel meer! Ik heb destijds een veel te dure gekocht en vervolgens nooit gebruikt.Floortje was erg klein en dit was een wibstoeltje waar een verkleiner in zat!
Bij Eva had ik een wipstoel, maar vond m dus niet echt fijn! Zo laag als je ze erin zet om een hapje te geven.... En meestal lag ze gewoon in de box en stond dat ding in de weg.... Nu hebben we voor Tim een nieuwe kinderstoel aangeschaft, een Chicco Polly Magic. Die kun je vanaf de geboorte gebruiken! En dan tot en met 15kg... Veel handiger vind ik en dat ding kun je in hoogte verstellen.
Mijn zoon vindt het dus helemaal niet fijn om steeds maar op schoot te zitten en te hangen, dan probeert hij zich steeds los te wurmen, begint te jengelen etc. Dan is een wipstoel ideaal. Ik heb er een speelboog op en hij vermaakt zich dan echt prima, vooral zo'n trekbeestje van playgro is favoriet.
Ik heb zo'n goedkope van topmark met een baby gym. Ik zet hem er wel eens in als hij "er bij" wil zitten als wij eten of als ik ga koken. Verder gebruik ik hem niet heel veel, maar vind het toch wel handig om te hebben.
vanaf dag 1 tot een jaar hebben wij onze wipstoel gebruikt. wij hadden er een van Tintaniumbaby en vind het echt een aankoop van de eeuw. Deze is ook wat ruimer. Vind de meesten zo smal. Inderdaad ook erg makkelijk op visite. Hoe lang ze er in mogen vind ik altijd discutabel. Ze mogen namenlijk ook in een hangmat slapen (hangen ze toch ook krom) maar goed. Madam is nu bijna 2 en mocht de volgende een jongen worden zal ik echt snel weer een stoere uitzoeken. Die van onze dochter is knalroze met bloemen en er is zelfs maar 1 van! Hebben het voor elkaar gekregen een demo te bemachtigen qua stof. Heb dat ding heel wat mee gesleept.
Ik heb ook een wipstoeltje aangeschaft maar 'm eerlijk gezegd tot nu toe nog niet gebruikt. Ik weet ook niet zo goed wanneer ik mijn dochter erin zal doen in plaats van in de box te leggen. Waar zetten jullie het wipstoeltje neer?
Mijn schoonzusje heeft het ook veel gebruikt, ook in het begin al. Op mijn werk (kinderdagverblijf) gebruiken we het ook regelmatig! Het is handig voor eten geven, voor een andere houding, erbij willen horen, rechterop willen zitten, noem maar op! Tip: Nooit 'te veel' op de rug leggen. Ook afwisselen en vooral: op de buik! Is erg goed voor de ontwikkeling van nek, borst, buik en rugspieren! Maar wel of je het zelf wel of niet veel gaat gebruiken is altijd de vraag. Er zijn ook genoeg goedkopere, merklozen! Werken prima hoor! Op de grond zetten lijkt me het handigst, misschien naast de bank, bij jullie. Of meenemen op bezoek naar mensen zonder box e.d. xxx
Ik heb er ook eentje. Heb hem gekregen en weet van de kindjes van mijn vriend dat die er veel in gelegen hebben. Die vonden het wel leuk dat overzicht. Mijn schoonmoeder heeft 'm overnieuw bekleed (koeienbond) en hij ziet er uit als nieuw en wipt ook als een nieuwe dan zal het wel goed zijn toch... We hebben hier een hond en kunnen de kleine niet zomaar op de grond leggen, maar in de wipstoel zal ie baby waarschijnlijk niet over het hoofd zien. Ook denk ik dat het best handig ding is om mee te nemen op visite!.
Hallo, Wij hebben het wippertje van de prenatal...die grijze met het draakje....en vindt hem ideaal! Hij is makkelijk te verstellen ...voelt zeer degelijk en ik denk dat we er nog erg veel plezier van gaan hebben.
Wij hebben de wipstoel van baby-bjorn. Tijn vind het echt heerlijk om hierin te zitten! In de box kan hij niet zo goed alles in de gaten houden en op schoot is hij toch een beetje beperkt in z'n bewegingsvrijheid. We zetten de wipstoel altijd naast ons bij de bank of naast de tafel als we aan het eten zijn. We nemen hem ook vaak mee als we bij vrienden gaan eten ofzo.
wij hebben hem van fischer price super stoel wil hem niet meer missen zit een tril functie op en daar wordt onze zoon heel rustig van en valt zo in slaap en daar na in zijn bed