Ik wil eerdaags een nieuw wipstoeltje gaan kopen. Ik heb nu een tweedehands van iemand gekregen maar het ruggedeelte is zo vlak dat fabian steeds in elkaar zakt. Ik ben dus een beetje op zoek naar een stoeltje die niet zo stug is. Welke stoeltjes hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Mijn wipstoeltje is van Chicco, en ik ben er tot nu toe tevreden over. Hij staat nu nog steeds in ligstand, dus ik weet niet hoe hij bevalt als Alyssa er een beetje in gaat zitten...
ik heb de mijne van prenatal... daar heb je er zoveel.. ik weet alleen niet meer hoe hij heet.. hij staat bij mn moeder... maar noa zit er nog steeds vaak in,bij mn moeder en vroeger thuis.. en hij was heerlijk.. ik zuo maar gewoon ff naar de winkel gaan, en vragen hoe of wat
Ik heb er 1tje gekregen van mn schoonmoeder. Ze heeft t gekocht bij v&d en is van friends. Je hebt m in het oranje en groen (met wat wit en een speelboog) Het voordeel van het stoeltje is dat je het op vele verschillende manieren kunt verstellen. De rug (plat en zit) en bij de voeten kan het ook verstelt worden.
Ik heb hem ook van de prenatal. Zowel de rugzijde als bij de beetnejs is verstelbaar. Van chicco is er nu een bij de schlecker in de aanbieding. Zijn voglens mij ook goede stoeltjes