Okay ....welke is goed en welke niet? Zijn v/h weekend bij de prenatal wezen kijken en pfffff weten t niet. Is het uberhaupt wel handig zo'n wipstoeltje/?
Zo'n wippertje schijnt echt ideaal te zijn, ook voor de houdingvan je kindje. Zelf heb ik er 1 van de v&d van t merk frendz (van die gekke poppetje smet grote ogen ) Ik heb er op gelet dat t stoeltje verstelbaar is, dus dat t plat kan en zittend. Dat er een beugel bij zit dat t ook zo gezet kan worden dat je niet wipt. En dat ie stevig is. Zelf ben ik niet zo kapot van die 14,95 aanbiedingen van de blokker ofzo maar das persoonlijk. Die hele dure vind ik ook onzin. Ow ja ik zou ook effe naar de stof kijken of ie eraf kan of makkelijk schoon te houden is succes in de miljoenenkeuze
We hebben v/h weekend wel een leuke gezien bij de prenatal (zwart met wit) maar die was vrij stug met het wippen. We weten eigenlijk niet waar we precies naar moeten kijken
Ik heb de blauwe van de prenatal met de speelboog. Qua prijs een middeklasse. De stof is goed schoon te maken en de ondersteuning in de rug is goed. Dat vind ik het belangrijkst.
Een wipstoel is echt fijn. Je maakt er veel gebruik van. Ook later met fruithapjes enzo. Dan zie je tenminste wat je doet en zit je zelf niet meteen onder. Een speelboog hoeft er niet perse op te zitten hoor. Wij hebben gewoon een losse babygym en die zetten we erbij als ons kereltje daar zin in heeft, zo niet dan is hij zo weg gehaald en met zo'n boog kan dat niet. Verder er op letten of zowel het voetgedeelte als ruggedeelte te verstellen is. Of de stof makkelijk schoon te houden is. En of het gewoon degelijk is.
Een speelboog hoeft inderdaad niet perse. Ik heb het stoeltje gekozen omdat het een degelijk stoeltje is, goed verstelbaar en makkelijk schoon te maken stof. Maar ik heb wel veel plezier van de speelboog. Als de boog in de weg zit, kan je hem of aan de kant doen (omhoog of naar beneden) of er heel gemakkelijk afklikken. Je laatste zin ben ik daarom niet met je eens.