Heej meiden! Ik kan een mutsy transporter overnemen denk van 2009, maar hebben jullie ervaring mee met de groote na het opvouwen!? Ik heb zelf een kleine kofferbak (smal) Zou deze kinderwagen passen? Iemand een idee !? Groetjess
Mijn zus heeft hem in 2011 gekocht en toen ze laatst naar me toe kwam met de trein moest de wagen in mijn kofferbak en het paste precies heb een Hyundai i10. Dus ook een kleine kofferbak. De wielen moesten er wel af.
Hee bedankt voor je berichtje!, Zijn die wielen makkelijk ervanaf te halen en erop tr zetten? Wel zo makkelijk met boodschappen doen tig keer per week enzo😂.. Greetzz
Haha jullie kofferruimtes ken ik niet van de autos😂 Maar mijne is echt klein, naja small passen 2 a 3 big shoppers naast elkaar zeg maar.. Oh kijk dat is ideaal dat die wielen er eventueel makkelijk afkunnen!.. Gaan het dan gwn proberen en anders maar op de achterbank dat kan vast ook wel.. Of mn vriend zn auto vaker pakken ( denk dat dat wel meest voor de hand liggende is) die is wat ruimer.
Ik heb hem ook, vind hem klein inklapbaar maar t zit gedeelte is voor mij wel een nadeel. Let ook op de prijs, weet niet wat je er voor geeft maar de meeste uit dat jaartal staan compleet op internet voor 25,- omdat ze niet meer zoveel waard zijn.
Ik heb hem in 2011 gekocht. Heerlijke wagen. Hier paste hij in een twingo. Wielen eraf halen en erop zetten stelt niks voor .
Klopt!,hier in de buurt was de goedkoopste 70 dus vind ik opzich nog netjes een mooie zilveren 😃