Hangwiegje van Kindekeklein?

Discussion in 'De babyuitzet' started by jeldou, Dec 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Hoi dames,
    Wie heeft allemaal zo'n leuke hangwieg van Kindeke Klein hangen?
    www.wiegje.nl
    Ik vind hem erg leuk.. weet het, ik ben vroeg, maar kijken mag! hihi
    Is ie ook snel te klein voor het kindje? Hoe bevalt het jullie?
    Is ie makkelijk te verplaatsen? Want ik zit er over te denken om nog geen ledikant te kopen, maar misschien 2 van die hangwiegjes, 1 voor beneden en 1 voor boven op onze slaapkamer.
    Zodat je hem niet elke avond naar boven hoeft te slepen!
    Alvast bedankt!

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ben benieuwd naar de antwoorden, ik ben er namelijk helemaal wég van en wil er ook 1, ook omdat we maar een heel klein babykamertje hebben, dat scheelt dan toch de eerst zoveel maanden...

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    We hebben geen hangwieg van kindekeklein, maar van Leander. Het princope is het zelfde!
    We hebben gewoon 2 haken in het plafond, 1 bij ons op de kamer en 1 in het eigen kamertje. Is heel makkelijk te verhangen, dus ik zou er geen 2 kopen.
    Hij hangt al klaar, maar verder nog geen ervaring mee. Over een paar weekjes is ie gevuld als het goed is.

4. milou

milou Niet meer actief

ik heb een andere, kijk maar in mijn fotoalbum. is van sleepababy.com
    die is makkelijk te verplaatsen, gewoon nog een 2e haak ophangen.
    gebruikt tot merlijn doorsliep, drie maanden. en daarna nog af en toe als hij toch 's nachts nog wakker werd. hangt nu nog steeds naast mijn bed.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Nikki heeft ook in de Leander gelegen de eerste maanden, wij hadden alleen een haak op onze kamer omdat ik haar bij ons op de kamer wilde maar bij een 2e zou ik waarschijnlijk ook een haak in de babykamer maken.
    Wieg naar beneden slepen zou voor mij geen optie zijn, Nikki sliep dan in de box

Share This Page