Hallo waarvoor kiezen jullie en waarom? wat zijn de voor en nadelen van een hemeltje en klamboe? liefs marianne
ha ik vind da zelf persoonlijk mooier maar misschien al sik zo ver ben dat ik het neit weet maar nu toe dat succes en de na en voordelen weet ik niet
Ik vind die felgekleurde klamboes persoonlijk veel leuker dan de meeste hemeltjes die ik tot nog toe heb gezien, maar waarschijnlijk kiezen wij voor een hangwiegje en dan wordt het toch meer een soort van hemeltje, hoewel ik zelf de stof ga uitzoeken etc, m'n oma gaat hem maken
Ik vind een hemeltje leuker, maar heb toch gekozen voor een klamboe. En veel muggen gehad, dus het heeft zijn werk gedaan.
Wij vonden een klamboe meer van deze tijd. Wel op tijd eraf halen, anders trekken ze de stof door het ledikantje heen!
Hier wel in ieder geval! Ik had een hemeltje en die werd ook naar binnen getrokken haha. Ga nu voor een klamboe, die zijn wat langer,en doorzichtig. Valt ook mooier over het bedje heen en is niet zo stug enzo. Vind ook dat je daarin meer keus hebt, en je kan er zelf leuke dingetjes in hangen.
Tja een hemeltje wordt gebruikt voor de tocht die er evt. het bedje in kan gaan, dus een klamboe helpt daar niet veel mee. Ik had de eerste 4 maanden een hemeltje want Yildiz sliep in een wiegje, toen werd het zomer en deed ik een klamboe boven haar bed.