wiegje

Discussion in 'De babyuitzet' started by fatiha, Jun 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fatiha

fatiha Actief lid

hey met fatiha
    ik heb een vraagje.
    Er zijn nu heel veel aanbiedingen, weten julie mischien waar ik een wiegje kan kopen die goedkoop is ?
    Is hier iemand die een winkeltje kent in regio utrecht ?[/b]

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

ik zag laatst bij de prenatal wiegjes voor 100 euro, vond ik aardig meevallen.
    Maar, als je niet zo veel geld te besteden hebt, hoef je echt niet eerst een wiegje te kopen: je kindje kan ook direct in een ledikantje! Om te voorkomen dat het zich stoot, kun je van die zachte bedekking kopen die je rondom het hoofdeinde voor de spijlen langs kunt binden...

En, ik zou ff op marktplaats kijken als ik jou was, dan! Gewoon zoeken op postcode...

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Stootkussens worden erg afgeraden omdat het kindje kan stikken, dus dat zou ik nooit in het ledikantje plaatsen.
    Miss. kun je een wiegje huren? en tegenwoordig hoeven wiegjes niet meer zo duur te zijn, op www.conchitta.nl kun je hele leuke wiegjes kopen voor een klein prijsje of huren kan ook daar.

4. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou marktplaats in de gaten houden. Wiegjes in de winkels vond ik allemaal (veel te) duur.
    Ik heb een wiegje via marktplaats gekocht voor maar 80 euro. Hij is superschoon en bijna niet gebruikt. Bij conchitta is dezelfde 160 euro.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,815
    3,343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ook marktplaats in de gaten houden.

hier is er al eentje bijvoorbeeld (ff snel gekeken)
    http://link.marktplaats.nl/177120411

maar er staan er meer, het ligt er ook aan hoe handig je bent, of je het zelf kan bekleden bijvoorbeeld of niet etc.

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    :rolleyes: dat lijkt mij onmogelijk want bij Conchitta worden ze met de hand gemaakt en naar wensen van de mensen ;) dus dezelfde is niet mogelijk.
    Wij hebben er daarom daar een gekocht omdat we daar zelf alle stof mochten samen stellen + we kregen een hele mooie kraammand cadeau in dezelfde stof als de wiegbekleding.
    Maar wil je idd iets goedkopers kun je idd op marktplaats kijken, staat ook leuke op :)

7. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Ik wil je de foto´s best laten zien als je het niet geloofd ;)

Die bepaalde wiegsoort (rieten bak, ijzeren onderstel, ijzeren piek) wordt soms "Franse wieg" genoemd, het is er zo één waarbij de hemel aan de brede kant zit en niet aan de kopse kant. Nou, zo´n wieg heb ik gekocht, met exact dezelfde stof als die Conchitta ook aanbiedt.

Conchitta heeft die veel staan, ze verkopen nl ook (opgeknapte) 2e hands wiegen.
    Hij zal misschien zelfs wel door haar zijn opgeknapt, dat heb ik niet gevraagd aan diegene van wie ik het kocht.

Share This Page