Ik ben me aan het orienteren op wipstoeltjes. Alleen er is zoveel keus! Welke hebben jullie aangeschaft en zijn er evt. al mensen met ervaringen?
Een paar weken terug was er ook een topic over wipstoeltjes; wellicht ff zoeken; er stonden handige tips bij!
Wij hebben onze wipstoeltjes van marktplaats af en ook nog 2 dezelfde Ze zijn van het merk happy baby.
ja die chicco wipstoel is erg fijn in gebruik heb hem nu al een heletijd niet meer nodig maar voor een eventuele tweede ga ik hem ook gebruiken vind het ook erg fijn dat je debekleding wassen kan
hier de fischerprice 3 in 1 wipstoel incl trilstand ik vind m geweldig alleen vraag ik me af waarom dat tril ding erop zit, maar goed ze zeggen dat dat rustgevend moet zijn voor baby's... ik gebruik m echt iedere dag super gewoon...
Ik wil ook geen wipstoeltje, maar een doomoo-seat. Heb dat bij meerdere mensen gezien en vind 't ideaal!
Wij hebben er 1tje van prenatal eigen merk. Normaal nogal duur, maar omdat onze kleur uit de collectie ging was hij nog maar 19,95. (spijkerkleur. erg leuk dus) Verder is mijn schoonzus erg enthousiast over ons stoeltje. Ze heeft er zelf één van chico, maar die van ons is toch wat groter en anders verstelbaar. )volgens haar handiger)
ik heb net een hele leuke op de internetsite van bart smit gezien voor 30 euro. denk dat we die gaan bestellen.
Ik kan mijn Mutsy-zitje ombouwen met zo'n stang eronder tot wipstoel, ideaal, heb ik daarna niet meer zo'n sta in de weg. Ding wiebelt en wipt ook nog wel prima. Ze zit er een paar keer per week 10 minuutjes in.
Ik heb een zachte gekocht bij prenatal met een leuk kleurtje, dat vond ik het belangrijkste, kreeg hem trouwens van m'n oma.