blaasontsteking of niet?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by vivi, Jun 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    hoi hoi

Nou het is wel nog erg vroeg maar ben wakker geworden doordat ik moest plassen maar nu heb ik nog steeds het gevoel dat ik moet plassen en als ik ga dan iedere x maar paar druppeltjes kan dit een blaasontsteking zijn? en kan dit kwaad? ben namelijk pas 4 weken zwanger en jullie snappen het al maak me zoveel zorgen dat ik nu niet eens meer kan slapen :( . Maar kan een blaasontsteking eingelijk wel zo snel opkomen want had gisteren helemaal nergens last van hoor nou ik hoop dat jullie mijn zorgjes dit weekend beetje kunnen wegnemen hoor :D

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hallo,

Sorry voor de wat late reactie!
    Heb je je urine laten nakijken? In de zwangerschap ben je vatbaarder voor blaasontsteking dit komt omdat je hormoonhuishouding verandert en daarnbij je zuurgraad in je schede zoeter word wat voor bactierien makkelijker is om in te overleven. HEt kan absoluut geen kwaad voor de zwangerschap. Breng urine naar je HA je krijgt dan antibiotica. Laat ze wel even weten dat je zwanger bent.

Gefeliciteerd! Imke

3. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    hoi immie
    thanks beter laat dan nooit he nou moet zeggen dat het dag erna al veel beter ging en ook geen last meer gehad heb dus denk dat het beetje paniek was

groetjes vivian

Share This Page