Wis je al dat je zwanger was voor je NOD ?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chanie, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Vanaf het moment van mijn eisprong voelde ik me duidelijk anders. Was de hele tijd misselijk, moe en had enorm veel hoofdpijn. En er was steeds een stemmetje dat me zei: "volgens mij ben je zwanger", maar dat duwde ik weg. Durfde het gewoon niet te geloven omdat ik de maand ervoor ook allerlei symptomen had gehad en dacht zwanger te zijn terwijl er niets aan de hand was. Dacht dus....ik laat mezelf niet nog eens zo gek maken, het zal wel gewoon een griepje zijn.
    Toen kreeg ik echter 3 of 2 dagen voor mijn NOD ineens een flinke ontsteking in mijn linkerborst, waardoor ik toch weer begon te twijfelen.
    En voordat ik naar de dokter ging heb ik een zwangerschapstest gedaan, al zei ik nog tegen mezelf: "Ja, leuk bedacht hoor, wat denk je nu zelf, alsof je nu wel zwanger bent...."
    Ik viel bijna van de toiletpot af toen ik binnen enkele seconden een streep zag verschijnen op de test! Het was toen dus 2 dagen voor NOD. Pas toen ik op NOD nog eens testte (streep donkerder) en 2 dagen later nog eens (nu echt een vette streep) durfde ik echt te geloven dat ik zwanger was, ook al had ik dat gevoel dus al veel langer..... :D
     
  2. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik had zelf nog niet door dat ik zwanger was. Me borsten waren wel wat gespannen maar dat had ik wel vaker als ik ongesteld moest worden. Maar me vriend die zei het al. En bleek gelijk te hebben :)
     
  3. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ik wist het al een tijdje. ik zat ´s avonds op de bank telkens met mijn hand op mijn buik (net al Al Bundy :p)
     

Deel Deze Pagina