ik vroeg me af, vanmorgen had ik opeens veel meer afscheiding als normaal. Althans normaal is het vrij dikke afscheiding echt helemaal wit. Maar vanmorgen was het vrijwel waterig wit zal maar zeggen. En heb ik nu de hele dag, gewoon als ik moet plassen, poepen of als ik te lang niet naar de wc ben geweest. DE afscheiding ruikt vind ik naar niks. Kan dit vruchtwater zijn of niet? Me kleine is nog niet ingedaald dus weet niet of het daarmee te maken kan hebben? Bedankt alvast voor de antwoorden.
heey wonders2 moet je zeggen dat ik dacht dat ik dat ook had zo vroeg maar het was gewoon heel veel witvloed of waterachtig!! ik moet heel vaak perdag me onderbroek verschone in begin geen last van gehad maar hoe verder ik ben des te meer het gaat worde en heel ongemakkelijk jah en inderdaad vruchtwater ruikt inderdaad zoetigmaar bij me helemaal naar niks inderdaad!! ik denk dat der wel meedere dames last van hebbe!! denk somige later en somige wat eerder in hun zwangerschap maar jij hoef nog maar ftjes dan mag jij je ukkie vast houde! nou succes met de bevalling en hope dat alles goed mag verlope en geniet ervan!! groetjes
Hoi, ik zit hier ook in de twijfel, en ben nog helemaal niet zo ver als jij, net als mamasabrina hier! Ik veronderstel ook dat het bij mij gewoon witte vloed is, het lijkt er bij mij ook constant "uit te lopen", en ook vooral als ik opsta of op WC zit en zo. Aangezien het echt wel heel waterig is, dacht ik ook even "oei", maar op mijn termijn kan het dat normaal niet zijn dacht ik toch... Dus om te besluiten: ik zou nog even afwachten, want je lichaam zal je misschien nog wel even op het verkeerde spoor zetten Groetjes, Sunnyke
in vruchtwater zit toch ook vlekjes rood in? tenminste mijn vriendin mijn moeder en mijn schoonzussen hebben dit gehad. dus ik dacht altijd dat het doorzichtig met rode bloedvlekjes eruit zag. liefs
hier ook gewoon helder water met hier en daar wat witte vlokjes maarrook geen bloed. ik heb deze zwangerschap, h verder ik kom ook erg last van waterige afscheiding. ik twijfelde in het begin ook of het vruchtwater was maar ga er vanuit van niet. soms lijkt het net of ik in me broek heb geplast vanwegen een natte onderbroek en verschonne moet ik regelmatig. inlegkruisjes zijn een bron van infecties dus dan maar zo. toen ik bij me dochter vruchtwater verloor kwam het echt in eenwaterval eruit en ook naderhand met flinke hevige scheutjes wat zelfs z'n groot kraamverband niet aankon haha. ik denk dus dat je inderdaad gewoon erg last hebt van waterige afscheiding en er niet niet veel aan te doen. tja bevallen haha.