Als je jezelf op het ergste voorbereid dat kan het alleen maar meevallen. Veel sterkte en zoek een plekje waar je even alleen kan terug trekken mocht het teveel worden.
good luck mijn stiefvader gaat volgend weekend met alle kinderen, aanhang en kleinkinderen in 1 huis op vakantie en wij waren offcourse ook uitgenodigd nou wij hebben deze leuke vakantie maar afgezegd. ten eerste mn zus en broertje in 1 huis gaat nooit goed, mijn stiefzusje neemt haar vriend mee die ik nog nooit gezien heb, nee ook onze privacy is ff teveel waard dus zou gillend n aar huis gerend zijn van mijn kant uit ook alle respect en ik hoop voor je dat t gezellig word en je toch je nodige privacy mag hebben
Ja ze zijn allemaal heel lief en ook gezellig hoor. maar ook ontzettend bemoeierig en daar gaat het wel eens mis wordt continu met mijn opvoeding bemoeid en dat is iets waar ik niet tegen kan. Ik ben gewoon consequent en rechtvaardig en zij zijn wat gemakzuchtiger. zeg ik bv.... S niet doen dat wil ik niet hebben... zeg sm; ach dat mag best dat soort dingen.... krijg ik kippenvel van