Wishbone bike

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Agter, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    #1 Agter, 15 apr 2013
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
    Zijn er hier mensen met ervaring met de wishbone bike?
    WISHBONEBIKE – Co&Co

Dochtertje is helemaal gek met haar wheelybug, en dus kijken we hiernaar voor haar eerste driewieler/loopfiets.

Vind hem prachtig, maar nogal aan de prijs. En tweedehands is ie nog steeds duur, en weinig aanbod.
    Vandaar dat ik opzoek ben naar jullie ervaringen.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ja, dochter heeft er al veel op gezeten, heeft hem gekregen voor haar eerste verjaardag. Op 2 wielen gaat nog niet helemaal goed, maar hij is helemaal verstelbaar. Erg handig!

3. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Ja, hier nu op de drie wieler en erg tevreden...
    Ze is nog erg klein, maar hoop er lang plezier van te hebben.
    Wel via mp, anders echt te duur...!

Grtz.

4. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Mijn zoontje is 14 maanden en hij vindt hem nu al superleuk :) Ik moet nog een beetje helpen met sturen, maar hij kan wel echt zelf vooruit komen. Het is een leuke, stevige fiets waar we denk ik heel veel plezier van gaan hebben. Ik kan hem dus zeker aanraden!

5. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Wij hebben hem niet, maar kinderen uit de buurt wel. Ze kunnen er erg lang op en ziet er leuk uit. Laatst stond hier ook ergens een link naar een site met een goedkopere versie van deze fiets (zelfde systeem). Maar die kan ik nu nergens vinden. Deze was 79 euro van hout en met roze en blauwe accenten. Ik zoek nog even verder.

6. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ik heb het weer gevonden!
    Op de site van woodywoodtoys en dan naar loopfiets twee wielen. Daarbij staat dan ook een 3-in-1 fiets. Toch weer wat goedkoper en hetzelfde principe.

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mijn dochter is nu 4 en zit er nog steeds op! Straks gaat haar broertje erop dus voorlopig gaat hij nog jaren mee. Perfect ding en zeker zijn geld waard.

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ik lees mee, wilde hem dolgraag voor zijn eerste verjaardag, maar was bang dat hij zijn geld niet waard was. Nu lees ik tot nog toe alleen maar positieve reactie's, misschien toch leuk voor zijn tweede verjaardag!

9. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dank jullie wel! Neemt weer wat twijfel weg. :)

10. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Yes. Ik heb hem besteld!

Deel Deze Pagina