Zijn er hier mensen met ervaring met de wishbone bike? WISHBONEBIKE Co&Co Dochtertje is helemaal gek met haar wheelybug, en dus kijken we hiernaar voor haar eerste driewieler/loopfiets. Vind hem prachtig, maar nogal aan de prijs. En tweedehands is ie nog steeds duur, en weinig aanbod. Vandaar dat ik opzoek ben naar jullie ervaringen.
Ja, dochter heeft er al veel op gezeten, heeft hem gekregen voor haar eerste verjaardag. Op 2 wielen gaat nog niet helemaal goed, maar hij is helemaal verstelbaar. Erg handig!
Ja, hier nu op de drie wieler en erg tevreden... Ze is nog erg klein, maar hoop er lang plezier van te hebben. Wel via mp, anders echt te duur...! Grtz.
Mijn zoontje is 14 maanden en hij vindt hem nu al superleuk Ik moet nog een beetje helpen met sturen, maar hij kan wel echt zelf vooruit komen. Het is een leuke, stevige fiets waar we denk ik heel veel plezier van gaan hebben. Ik kan hem dus zeker aanraden!
Wij hebben hem niet, maar kinderen uit de buurt wel. Ze kunnen er erg lang op en ziet er leuk uit. Laatst stond hier ook ergens een link naar een site met een goedkopere versie van deze fiets (zelfde systeem). Maar die kan ik nu nergens vinden. Deze was 79 euro van hout en met roze en blauwe accenten. Ik zoek nog even verder.
Ik heb het weer gevonden! Op de site van woodywoodtoys en dan naar loopfiets twee wielen. Daarbij staat dan ook een 3-in-1 fiets. Toch weer wat goedkoper en hetzelfde principe.
Mijn dochter is nu 4 en zit er nog steeds op! Straks gaat haar broertje erop dus voorlopig gaat hij nog jaren mee. Perfect ding en zeker zijn geld waard.
Ik lees mee, wilde hem dolgraag voor zijn eerste verjaardag, maar was bang dat hij zijn geld niet waard was. Nu lees ik tot nog toe alleen maar positieve reactie's, misschien toch leuk voor zijn tweede verjaardag!