als je je kleintje bekijkt wat zie jij hem later doen? qua sport, werk, of iets anders? ik vind mijn mannetje echt een uiterlijk hebben van een rugbyspeler basketspeler al helemaal niet want het is maar een kleintje voor zijn leeftijd en een rapper uiterlijk heeft hij ook haha hier een rugby uiterlijk
Haha... Wat een grappig topic! Leuk mannetje zeg! Ik zie mijn dametje wel aan ballet doen ofzo... Wil heel vaak staan en hupsen op schoot En ze heeft natuurlijk een tutu....
Ik denk dat ze bouwvakker of voetballer wordt Er is nog geen sierlijkheid of voorzichtigheid aan mijn (grote&stevige) dreumes te ontdekken haha. Maar tis wel een schatje hoor
Onze oudste en jongste worden kraamverzorgster (en prinses) Qua hobbies de oudste zwemster en de jongste danseres.
D. gaat iets in de logistieke branche doen denk ik, schipper of havenarbeider ofzoiets. L. gaat denk ik iets met kinderen doen.
Haha! Voor zover je dat al kan zeggen met bijna 13 maanden.. denk ik dat de mijne schoenmaker of drummer wordt. Haha hij is echt geobsedeerd door schoenen, vooral als ze veters hebben. En over al wordt tegenaan gemept, om te kijken wat voor geluid dat maakt.. Het liefste met zn houten blokken op de laminaatvloer, want dat maakt lekker veel herrie!
Ze rent hier vooral rond met een blokkentreintje, dus conducteur of machinist? En ze vindt tegen een bal trappen ook heel leuk... misschien gaat ze wel professioneel voetballen? Oh, en 'boekuh!' natuurlijk, dus bibliothecaresse is ook nog een optie
Haha... ik denk iets met muziek. Hij vindt het nummer van Nielson - beauty and the brains helemaal geweldig. Hij dans t er op los. Ook bij andere muziek hoor. Van de week was het nummer van Gers Pardoel - ik neem je mee op de TV. Meneer zit te swingen en te lalala-en. En ineens zegt hij: lalala meeeeeeeee. Lalala meeeeeee. Ik kwam niet meer bij
Ik denk drummer of timmerman, want hij trommelt er op los. En anders schoenmaker, want hij is gek op schoenen, hij vindt het ook prachtig als hij zijn schoentjes aan krijgt, hij straalt al helemaal als ik ze vast heb.
Automonteur. Of in ieder geval iets met wielen. Het enige wat we de hele dag horen is auto, bus, vrachtwagen, trekker, fiets...
Bij m'n jongste kan ik daar nog niks over zeggen. Mn oudste wordt kraamverzorgende denk ik, net als haar moeder haha. Die speelt de hele dag met poppen en is gek op baby's.
Eens zien, ze wordt graag op haar wenken bediend, maakt met iedereen contact en kan heel goed zwaaien... Koningin! Of: steekt overal haar neus in, ze kan goed luisteren en nog veel beter oeverloos kletsen... Psychiater! Als ze iets met eten gaat doen, is het restaurant-recensent: weinig mensen zijn zo kritisch...
Ik denk dat hij een sporter wordt. Welke sport geen idee maar voetballen zie ik m wel doen. Papa lijkt op Messi dus hoop het haha
Mijn dochter mag worden en doen wat ze zelf wil en vooral wat ze leuk vindt. Ze is nu in ieder geval (al) gek op sieraden dus misschien wil ze wel juwelier worden.