Heb een tijdje gelden de catalogus van babywalz in de bus gekregen, Nou vind ik de kleertjes niet leuk, maar toch wel leuk om in te kijken (voorpret) Nu heb ik net de catalogus van babypark aangevraagd.. Zijn er nog meer catalogussen (klopt dat woord wel?) die ik kan aanvragen?
bij prenatal kun je binnenlopen en de catalogus & wij jonge ouders meenemen.... babyplanet heeft ook een catalogus zijn er dus genoeg
Sommige kan je idd alleen krijgen als je zwanger bent. En de andere die je noemt kan je alleen ophalen in de winkel, en niet laten versturen.. Ik woon niet echt dichtbij de winkels, jammer genoeg Groetjess
Ik wil mijn prenatal catalogus wel naar je versturen hoor meid. Zo ja pb me dan ff je adres. Ik heb trouwens geeeeen idee meer welke je online nog meer kan bestellen
Vaak wel Maar ik heb als uitgerekende datum 23 Februari 2010 opgegeven 8) Haha lol! Ze gaan het toch niet na! Bovendien kan je een miskraam krijgen, en dat is nooit te voorkomen. Dus dan zou je eigenlijk moeten wachten tot het kind gezond en wel op de wereld is.. Gewoon doen joh Ik heb zelfs bij Kruidvat al zo'n zwangerdoos mogen ophalen, uiteraard door manlief laten doen, want ik heb natuurlijk geen dikke buik! Volgende week ook bij Prénatal zo'n blije doos ophalen Ooh ik ben zo slecht
@ Mizzy, bedankt voor je aanbod, ik heb prenatal alleen net een email gestuurd, of ze eventueel een catalogus willen opsturen! Ik wacht even hun mailtje af, ander maak ik graag gebruik van je aanbod, super!!! @Bonkie, Jeej, jij bent evil whahaha Maar ook heel slim! Moest het ff 2x lezen Je brengt me wel op ideeen!!! Babyjump had ik gemaild, en die zeiden ook, dat het niet gaf dat ik nog niet zwanger was, ik moest het niet zo nauw nemen Dus die sturen een catalogus op.....
Ook al woon je niet dicht in de buurt van de winkels, boekjes kijken en ideeen opdoen is altijd leuk!!