Lichtbruin verlies na eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by women21, Oct 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hallo meiden,

Het spookt toch een beetje door mijn hoofd...
    17 Augustus heb ik mijn laatste pil gehad. De eerste cyclus daarna begon met bruinverlies heel veel en ging later over in rood... de 2e cyclus had ik hier geen last meer van en werd het meteen mooi helder rood. Nu zit ik in mijn derde ronde. Zaterdag op zondag nacht hebben wij "geklust" en ik heb dinsdagmiddag mijn eisprong gevoeld. Nu heb ik sinds gisteravond een inie minie beetje bruinverlies (gisteravond iets donkerder) en nu heeeeeel lichtbruin (stelt bijna niets voor) ik moet nog minstens 12 dagen tot mijn NOD, maar wat kan dit zijn?

Nog steeds ontpillen? Het kan nog geen voorbode zijn voor menstruatie lijkt mij aangezien mijn cyclus dan wel superkort zou zijn?? En een innesteling kan ook nog niet had ik gelezen, omdat dat veel te snel na eisprong is...

Let me know wat jullie denken dames :)

Liefs, women21

2. Alita

Alita Niet meer actief

van je eisprong..lees maar op het net....

3. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Wat super snelle reactie! Ik had bij mijn eisprong ook 1 veegje lichtroze bloed.. zou dit dan de "restanten" kunnen zijn? Bedankt trouwens!;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik denk het wel, want inderdaad een innesteling is nog te vroeg...dit gebeurt pas 5 tot 7 dagen na eisprong...

We lopen trouwens gelijk met de banner.....duurt nog lang he dat wachten!!!

Ik heb trouwens gister kramp gehad en nu niet meer...vreemd maar ik kan mijn eisprong ook eerder hebben gehad...

5. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja precies, dat had ik ook gevonden, maar heb dit nog niet eerder gehad zo midden in mijn cyclus. Dus ik dacht.. vragen kan nooit kwaad!:p

Ik heb zo nu en dan steeds krampjes sinds de eisprong, maar ja dat had ik vorige maand ook tot aan mijn ongesteldheid dus daar knoop ik mij niet meer aan vast :)... heb wel steeds zulke buikkrampen en dan moet ik echt rennen naar de wc hahaha

We lopen idd gelijk. Wachten duurd lang maar moet zeggen dat ik er deze maand minder moeite mee heb dan vorige maand! Vorige maand was echt een vieze tegenvaller... en "probeer" er dus minder mee bezig te zijn. Nou heb ik wel vakantie dus word dat knap lastig, maar tot nu toe gaat het nog goed;)

Je zou je eisprong al moeten hebben gehad dan? Of..

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik ben sinds iets meer dan een maand gestopt met de minipil, daarna een keer bruinverlies gehad ik beschouw het maar als menstruatie, en tot nu toe nog niks!! Maar ik voel altijd mijn eisprong en meende al eens eerder iets te voelen, maar na de zwangerchap bevalling kan je lichaam ook weer anders zijn..

Daarom twijfel ik of ik nu eerder een eisprong heb gehad of toch pas deze week......irritant he!!!

Ach ik wacht maar af hoe het zich ontwikkeld allemaal en of ik ben zwanger of ik wordt ongesteld....het een of het ander he!!!
    En daarbij ben ik bij min dochter gelijk zwanger geraakt ook na de eerste menstruatie...

7. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ow dat is wel snel dan! Hopen dat het nu weer in 1x raak is! Heb je wel goed geklust? hihi

Ik dacht vorige maand van alles te voelen zere borsten/steeds krampen etc. etc. en die zere borsten had ik nog nooit gehad, maar toen werd ik een paar dagen later ongesteld en baalde best wel... nu heb ik dus ook zo'n instelling van ik zie het wel want anders maak ik mezelf weer helemaal gek:)

Maar je hebt dus al een dochtertje.. leuk! Hoe oud is ze??

8. Alita

Alita Niet meer actief

Mijn dochter is nu 1jaar!! Ja het is super zwanger zijn!!!
    Kijk er nu alweer naar uit....
    We hebben hèèl goed gevreeën hahaha.... geen moeite mee hier hahaha..ach ja we zien het wel weer he....maar geduld is niet mijn sterkste kant!!!

9. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Het lijkt mij ook zoiets moois!! Wij gaan voor onze 1e dus dan is het helemaal spannend.. natuurlijk blijft het wel spannend. Vind het nog steeds bijzonder dat dat allemaal in je lichaam kan gebeuren :)

Weet ook echt niet wat ik ervan mag verwachten dus hoop dat het gauw raak mag zijn!

Aangezien jullie goed hebben geklust hopen dat het voor jullie dan de 1e ronde meteen weer raak is :D, dat zou wel het mooiste zijn natuurlijk!!

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja echt wel!!!!

Ach meid het is met geen pen te beschrijven hoe mooi het is zwanger zijn bevallen en nu de liefde die je mag ontvangen!!!! Slik..slik...het is werkelijk het mooiste wat er bestaat!!!!

En gun het je van harte!!!!
    Wij willen gewoon allebei een positieve test over 12 dagen!!!!

11. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Idd!! Wij willen zeker een positieve test over 12 dagen!! En wat jij al zei... ik ben idd ook erg ongeduldig!! Helemaal in mijn vakantie.. dan kruipt de tijd.. pff haha

Ach ja, ik ga straks wel weer in huis bezig de trap schuren.. heb ik mijn gedachtes weer ergens anders bij. Heerlijk als je afleiding kan zoeken :p

Maar ja.. ik weet het niet... wij hebben alleen zaterdag op zondagnacht geklust en dinsdagmiddag mijn ei gehad.. het kan wel mogelijk zijn, maar dan moet het echt zo zijn geweest dat de zaadjes netjes gewacht hebben..

Een hele goede vriendin van mij heeft ook een kleine van 1,5 en als ik dat dan zie word ik zoooo verliefd en wil ik ook het liefst meteen zwanger zijn, maar helaas heb je dat niet voor het zeggen en wij zijn pas net begonnen...

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja het zou kunnen hoor, sperma kan wel tot 5 dagen blijven leven maar dat is dan wel hele erge gezonde sperma!!!
    Ja ik weet ook dat je niks anders kunt dan afwachten maar mijn hoofd en gevoel lopen niet samen hhahaha

Hier begon het ook toen alle vrienden van ons een kindje kregen, ik wilde altijd al vroeg met kindjes beginnen (26 nu) dus ja toen begon het toch wel heel erg te kriebelen. En eigenlijk sinds dat mijn dochter 6 maanden is ongeveer wilde ik alweer zwanger zijn...mijn vriend nog niet en nu hebben we dus sinds 11 maand ongeveer besloten om er weer voor te gaan. Tja en nu heb ik natuurlijk het liefstdat het weer zo snel gaat, maar dat weet je niet he...

13. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Nee je hebt er totaal geen controle over! Precies tot wel 5 dagen als het hele gezonde sperma is, maar weet niet of ik daar wel vanuit moet gaan.. ik verwacht geen problemen hoor daar niet van, maar dat het 3 dagen wacht op mijn ei.. dat durf ik zomaar niet te zeggen hahah...maar ja, je weet het niet hé!

Ik ben 21 (vrij jong dus nog), en mijn vriend is 30. Sinds februari dit jaar dat we een huis hebben gekocht en alles netjes op orde heb ik zoiets van laat maar komen.. mijn vriend wou het eerst liever nog even afwachten maar augustus dit jaar is voor hem dus de knoop doorgehakt :). Wel grappig want buitenstaanders verwachten ook wel dat we binnen nu en korte tijd of zwanger zijn of gaan trouwen :p... ze weten alleen nog niet dat we bezig zijn. En dan moet ik altijd zo hard lachen :D Vrienden van ons hebben idd ook allemaal net een kleine of zijn zwanger..

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja hier dus hetzelfde huisje boompje tja geen beestje maar inderdaad alles in orde dus waarom niet!!! Het is een gevoel wat je erbij hebt, het is tenslotte geen vaas die je gaat kopen haha

Ja het is altijd beter dat er iets klaarligt te wachten op het eitje...een ei leeft nog 24 uur toch...dus dan moet het ergens gebeuren!!

Ja hier is het ook superleuk omdat wij de een van de laatse waren met een kindje maar nu waarschijnlijk wel de eerste met een tweede, niemand verwacht dit nu ook van ons denk ik, des te leuker!!
    En straks is het weer leuk dat jij het weet dat jullie zwanger zijn maar niemand anders, vondt ik ook wel grappig!!

15. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Wij zijn dus ook inderdaad zo'n beetje het laastste stelletje.. haha
    En van huis uit de jongste en de 1e :D.. dus dat is helemaal leuk!

Het is zeker geen vaas die je gaat kopen haha maar ach we zijn 5 jaar samen, wonen 1,5 jaar samen.. beide vaste contracten etc. prima tijd om voor een beeb te gaan!

Ik hoop dat het lag te wachten op het eitje en dat er onderhand wat gebeurt in mijn lichaam.. zal zoooo leuk zijn!! Een ei leeft idd nog 24 uur, maar misschien de zwemmertjes niet.. dat moet ik wel zeggen.. je leeft best in onzekerheid aangezien dit de eerste is en we eigenlijk niet eens weten of we wel vruchtbaar zijn... maar we blijven positief en misschien over 12 dagen gewoon een posi test! Heb nog nooit mogen/kunnen testen trouwens.. lijkt me zo'n spannend moment!

16. Alita

Alita Niet meer actief

dat zeg je goed, we weten niet eens of we vruchtbaar zijn... dat dacht ik dus ook toendertijd!!! En dat is gewoon realistisch denken!!! Je weet het niet he...

Lekker toch eerst alles in orde hebben en dan kun je ook goed genieten, stel je voor je woont thuis of je moet je opleiding nog afmaken, lijkt me helemaal niks en al gelijk geen goed voorbeeld!!

Hoop voor je dat het zo snel mogelijk lukt en dat je het allemaal mag gaan meemaken!!! Laat zeker iest weten als het zover is!!!

17. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja toch? Dat is nog maar eens afwachten..;) Zeker lekker om eerst alles goed op orde te hebben. Anders had ik deze keuze nog niet gemaakt. Zou me er niet lekker bij voelen om idd nog bijv. met een opleiding bezig te zijn en al een kinderwens te hebben...

Ik zal zeker laten weten als het "gelukt" is. Jij ook trouwens hé! Ben wel benieuwd... op hoop van zegen dat we allebei posi testen8)

18. Alita

Alita Niet meer actief

yep!!! we zullen zien!!! en anders gewoon vrolijk door naar de volgende ronde!!

19. women21

women21 Bekend lid

Aug 13, 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Absoluut! We gaan net zo lang door, totdat het gelukt is8)

Trouwens.. sinds gisteravond bruin wat over ging in vrij helder rode glibberige slierten (niet veel) had ook even pijn in onderrug (van korte duur)... nog steeds te maken met eisprong?:(

20. Alita

Alita Niet meer actief

mm innesteling?! spannend hoor, kan een rstant zijn van de eisprong maar ook een innesteling maar dit gebuert ongeveer 3-5 dagen na bevruchting?

Share This Page