Wij hebben al jaren een boom van 150 en vinden we te klein dus tijd voor een nieuwe. Nu hadden we een mooie gezien in in 180 of 210. Ons plafond is 250. Wat is mooier denken jullie?
Naast de hoogte vind ik voornamelijk de breedte belangrijk. Ik wil wel een looppad overhouden. Dus zou ook even kijken hoe het met de breedte zit
Zou ook als eerste kijken naar de breedte van de onderkant. Hoog is prachtig maar moet maar net passen.
Wij hebben er een van, denk ik, 210. Mooie hoogte vind ik zelf. Maar ik zou zeker even kijken naar de breedte. Die van ons is een fijn smalle boom. Dus dan is 210 prima, maar zou hij dan verder zijn zou ik voor een kleinere boom gekozen hebben.
Ik heb een plafond van 250 en mijn boom is 210. Wel een meter breed maar hij staat in een hoek waar ik vrijwel nooit gebruik van maak.
Als die boom van 210 niet te breed is voor jou zou ik die doen. Dan is hij net wat hoger dan (gemiddeld genomen) de meeste mensen. Dat vind ik zelf het mooist.
Als ik jou was zou ik dan voor een boom van 2,50m gaan, mits die bestaan? Zelf hebben wij een boom van 2,60m en nog 0,5cm over tot het plafond.
Ons plafond is 2.50 hoog. De boom die wij nu hebben was iets groter. Hebben denk ik 30 cm van de bovenkant geknipt. De piek raakt net het plafond niet. Ik vind het mooi zo'n grote boom. Maar hij is niet alleen hoog, maar ook erg breed. Daar moet je wel ruimte voor hebben.
Ik zou ook zeggen zo hoog mogelijk! Mits de omvang past. Hier een boom van 230, zo zo blij mee! Tenminste een boom in huis. Met piek erop raakt hij net het plafond niet.
En dat vind ik weer niet mooi staan. Dat zou ik te weinig afstand tot het plafond vinden. Zoveel mensen zoveel meningen...en wordt daar als vraagsteller maar eens wijs uit