Hallo! Mijn dochtertje van 2 en een half jaar jong heeft altijd nergens last van gehad, maar vandaag in de avond uurtjes kreeg ze ineens vlekken in haar gezicht, werd moe, wallen onder de oogjes. Ik denk een allergische reactie? Ik vraag me af van wat, want ze zat leuk te spelen, chips te eten (hamka's) heeft ook een milky way op. Zou het daaraan liggen misschien? Ze werd ook aanhangerig, terwijl ze dat niet zo vaak is eigenlijk. Wat denken jullie? Alvast bedankt voor de info. Groetjes, Mandy 8)
Nog geen antwoorden, jammer. Vandaag is alles weggetrokken, dus ik denk dat het een klein allergisch reactie is geweest ergens van, maar waarvan, geen flauw idee!
Op dit moment heb ik weer een paar van die hamka's aan mn dochtertje gegeven , ze heeft nu weer een rood vlekje op haar kin, krabte eraan dus jeuk, ik denk dat het inderdaad daar aan ligt. Geen hamka's meer voor mevrouwtje helaas dus, haha.
Zou best van de hamka's kunnen hoor ! Over een poosje nog eens proberen en dan weet je het zeker. Groetjes Monique
Onze zoon is allegisch voor Mayo. Dus hier krijgt hij ketchup bij de pattat. Het is moeilijk om erachter te komen, maar we hadden een vermoeden. En na een keer mayo wisten we het zeker. Voor de uitslag kun je een verkoelend zalfje krijgen. Misschien word je dochter ook wel gewoon ziekjes.
Dat van die mayo dat herken ik. Als wij bij de MacDonalds hadden gegeten, zat mijn zoontje helemaal onder de uitslag rond zijn mond. Nu blijkt dat het van de Mac mayo is ! Duurde wel even voordat we erachter waren want zo vaak eten we daar nou ook weer niet ! Groetjes Monique
valentijn heeft het ook van saus, kan het niet zo zijn dat het al een tijdke om zn mond zit en dat de vettigheid erin trekt? na een tijdje spelen is het namelijk al weer weg
De kleine van mijn nichtje had dit ook van de mayo, ze is naar de huisarts geweest en die vertelde haar dat heel veel kindjes van 6 en jonger een reactie geven op mayo. (rode jeukerige vlekken die na een paar uur of korter weer weg trekken). Groetjes ANita
mayo herken ik idd ! chips zou ook heel goed kunnen hoor, zitten natuurlijk ook aardig wat kleur/smaakstoffen in.. of teveel aan chocola..