Mijn dochter heeft vaak last van haar luchtwegen, herkennen jullie dat ? Ze heeft een laminaat vloer, van ikea witte , die is erg droog niet gelakt . als ik op haar kamer lig om te slapen, dan heb ik ook een hele droge keel. Toen een tapijt had , was het anders naar mijn mening. We komen thuis van vakantie en ja hoor ze krijgt weer de kug, wordt er moedeloos van , weer aan de honing en hoestdrankje, ze zegt ook dat ze elke keer droge keel heeft , net als ik toen ik daar een nachtje ging slapen op haar kamer.Nu denk ik aan vinyl, dat is wat zachter en niet zo droog als laminaat. Nu denkt mijn man die is gek, ligt niet aan de vloer , maar de luchtvochtigheid, maar wij hebben een andere vloer liggen in onze kamer en daar heb ik geen droge keel , rarara??? hij zegt is ook laminaat is het zelfde ? Nu ja ga maar door , we komen er niet uit. wat zouden jullie doen?
Ik zou ervoor zorgen dat het minder droog wordt op haar kamer. Je hebt van die speciale apparaten, maar je kan ook even met een plantenspuit sproeien vlak voor het slapen, of waterbakjes bij de verwarming.