1 boek laten binden

Discussion in 'De lounge' started by Veertje1979, May 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik heb gedurende mijn zwangerschap een dagboek bijgehouden. Deze is nu na de geboorte van mijn dochter bijna 100 pagina's geworden. Ik wil dit boek heel graag voor mijzelf laten binden als een écht hardcover boek. Maar als ik op internet kijk zie ik bij uitgevers e.d. alleen dat zij boeken binden met oplages van meer dan 25 exemplaren etc.

Ik wil maar 1 boek en die is dan ook voor mijzelf alleen. Wie weet een site waar ik 1 boek kan laten maken? Ik heb mijn dagboek in Word bijgehouden. Dus ik kan hem digitaal aanleveren.

2. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Goh, ik heb ook zoiets voor mijn dochter! Wel leuk hè, zeker om te doen vind ik 't leuk.

Maar antwoord op jouw vraag: Geen idee! Sorry

3. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,149
    0
    36
    ik zou gewoon brutaal wezen en de uitgeverijen bellen om te vragen of het mogelijk is om 1 boek te laten doen, en zo niet, dan kunnen zij jou misschien verder helpen aan een adres.
    als er een uitgeverij bij jou in de buurt is, stap er dan gewoon even binnen om het te vragen.
    telefonisch is de kans groter dat je snel afgescheept word als dat je persoonlijk even bij iemand navraag doet, dan zijn ze meestal wat behulpzamer.

succes

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

Apr 12, 2007
    1,090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
  5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Vroeger kon het gewoon bij de Copyshop.

6. Kan ik ook eens bellen idd.

7. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Gewoon bij een drukkerij... voor school moesten we ook altijd inbinden en dan was dat ook voor 1 of soms 2 exemplaren. Eventueel bij een hogeschool zelf, soms hebben ze een drukkerij in school.. hihi ook stuk goedkoper..

8. Ik werk op een school maar dat soort binden bedoel ik niet. Ik wil een écht boek zeg maar. Op mijn werk binden we in met plastic voor en achterkant en een ring in het midden...

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Copyshop kan lijmen... althans, jaren geleden wel. Met harde voor en achterkant.

10. mini23

mini23 Actief lid

Sep 18, 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
  11. Ik heb iemand gevonden! Via marktplaats had ik ook een oproep geplaatst en ik heb contact opgenomen met deze dame.
    Ik krijg deze week info toegestuurd en dan zal ze een boek voor me maken!

http://floorsatelier.nl

12. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Geweldig idee!

13. Marijtje

Marijtje Actief lid