Ik verander van lang naar kort en dan laat ik het na 2 jaar weer lang groeien enz... Ook doe ik er af en toe een kleurtje in.
hehehe, iedereen wil het kort. ik had het lang en wilde het ook kort 2 jaar geleden. aangezien mijn haar niet zo hard groeit heb ik er een maand geleden extensions in laten zetten
Had ook jaren half lang haar, deed ook altijd puntjes knippen alleen maar. Toen ik zwanger was, heb ik het in laagjes laten knippen, en in januari heb ik het zo kort geknipt dat ik bijna geen staartje meer kon. Dan heb je van die kriebelharen langs je gezicht. Heb het nu dus altijd los, moets daar eerst erg aan wennen. Maar nu laat ik het weer groeien, vind langer haar toch ook wel wat hebben. Kleurtje erin ben ik ook niet vies van
www.makeoversolutions.com Deze heb ik gebruikt. Een gratis probeer versie. Dan kan je je eigen foto uploaden en dan verschillende haarstukjes uitproberen. Het is alleen wel beperkt want anders moet je ervoor betalen. Ohja...tip...als je de foto (met je nieuwe kapsel) wilt bewaren moet je hem "naar je vrienden mailen" Je vult dan gewoon je eigen email adres is...dan heb je de voor en na foto net als ik Have funnnnn
ik denk dat mijn kapster heel blij is met me. Ga om de 6 weken en een keer in de 12 weken een klleurtje, heb de hele kleurenkaart al gehad. Kapsel is ook elke keer een verrassing. Laat ik aan haar over en als het dan een keer tegenvalt, ach ja, na 6 weken mag ik weer.
Als ik naar de kapper ga kom ik nooit met het zelfde model thuis als voor heen. Elke keer wat anders. Gekleurd,lang,kort,krullen,stijl echt van alles. Vindt het nooit leuk om het zelfde te hebben iedere keer. Lover