flexibele werktijden en 24 uur werken

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door klaske, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaske

klaske Actief lid

3 apr 2009
    116
    0
    0
    akersloot
    hoi hoi

ik ga zometeen 24 uur werken met flexibele werktijden zowel overdag/s avonds of snachts
    hoe hebben jullie als werkende ouders met flexibele werktijden dit opgelost?
    ik ben zeer benieuwd
    baart me wel eens kopzorgen om het oppasplaatje per week weer rond te krijgen

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Het was ook mijn probleem.. 20 uur, en ook avonden en weekend..Maar ik heb de opvang niet rond kunnen krijgen..
    Maar heb ondertussen wel gezocht naar andere mogelijkheden.. die vond ik.. ik heb nu een oproepcontract, flexibele opvang voor gijs.. In eht verzorgingshuis waar ik werk..
    Ze zijn nu nog de "gewone" tijden open, maar hoop ooit dat er ook ruimte komt voor de avonden en misschien ook weekends..

Of ik per saldo er iets aan overhou.. is van latere zorg. Ik ben al blij weer aan t werk te zijn ipv thuisomhangen..

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik werk ook 24 uur en onregelmatig. De nachtdiensten doe ik niet en dan ook geen bereikbaarheidsdiensten. Verder heb ik een vaste dag dat ik werk en Thijs gaat dan naar zijn oma. En ik heb een GO die erg flexibel is voor 8 uur per week. Met haar bespreek ik de tijden dat Thijs komt. Ik heb het nu zo geregeld dat ik de ene week 16 uur werk en de andere week 32 uur. Het zijn 2 dagen door de week en om en om een weekend, dan is mijn man gewoon thuis. Ik vind het ideaal zo!

Deel Deze Pagina