Vragen of gastouder/kinderopvang/nanny

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Leonvl, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonvl

Leonvl Nieuw lid

10 feb 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben voor een project bezig met een vergelijking tussen de kosten van een gastouder, kinderopvang en het inhuren van een nanny.

Ik zou mijn vergelijking graag ophangen aan een voorbeeld uit de praktijk. Ik hoopte daarom ook dat iemand op het forum momenteel voor deze keuze staat, en die ik hierbij zou kunnen helpen.

Als er iemand is die mij zou willen helpen, zou dat super zijn. Stuur me een privé-berichtje, dan kunnen we elkaar even spreken. Alvast bedankt!

2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Het is allemaal kinderopvang: gastouder, nanny/ gastouder aan huis of kinderdagverblijf (Kdv).

Qua kosten: hangt er vanaf hoeveel kinderen er zijn.
    Zo is een nanny/ gastouder aan huis niet interessant als je maar 1 kind hebt.

En verschil go/ Kdv: hangt er vanaf hoeveel uur je nodig hebt. Bij een go kun je vaak 7 uur afnemen terwijl bij een Kdv hele dagen worden berekend. Maar er zijn ook go waar je 10 uur moet afnemen en Kdv waar je per uur afneemt...

Voor veel ouders zal de kruze vooral afhangen waar ze zich prettiger bij voelen. Go altijd dezelfde volwassene en Kdv vierogenprincipe.

Deel Deze Pagina