wisselen van kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door noura, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hebben nu een kinderwagen quinny freestyle. maar hoewel die heel erg fijn is, is die toch wel erg groot. en neemt ook veel ruimte in, ook ingeklapt. in huis staat die in de woonkamer, en het is ondertussen net een zoveelste meubelstuk geworden, zo prominent aanwezig. vandaar dat ik vandaag besloten heb om als wandelwagen een buzz te gaan nemen. is ook handiger mee te nemen in de auto. (ook handig wanneer ik met iemand mee rijd die een kleinere auto heeft)

ik vroeg me af of er meer mensen zijn die zijn veranderd van wagen? of mischien zelfs 2 wagens hebben?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Wij hebben nu ook de freestyle gekocht, maar als blijkt dat het niet voldoet verkoop ik de wagen en zal ik zeker een andere nemen.

Of we zetten er eentje gewoon bij grootouders neer.

Ik denk dat er wel meer mensen dit doen hoor.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    de freestyle is echt een hele fijne wagen hoor. die ook fijn loopt, en goed veert, wat ik toch heel belangrijk vind voor een kleintje. het is natuurlijk nog heel kwetsbaar, en ze moeten hun hele leven nog met hun ruggetje doen.
    wij hebben een best wel grote auto, mercedes 230, maar de bak past net niet in de koffer. en met 3 kids wil je ook wel eens wat meer meenemen dan alleen de kinderwagen. vandaar de switch. en de buzz ziet er gewoon ook nog leuk uit.

4. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik heb 1,5 jaar geleden de switch gemaakt van quinny freestyle naar de buzz.. Ik had daarbij ook nog een nijntje buggy daar heb ik later ook de zapp voor aangeschaft..

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben al 2 keer gewisseld. De eerste was een vierwiel Freestyle, dat vond ik te groot en het reed niet lekker. Toen een driewiel Freestyle, nog steeds erg groot en ook niet alles. Nu heb ik een bebiesfirst, een wat kleiner en wendbaarder model, en die bevalt prima. Ik moet wel zeggen dat ik ze allemaal tweedehands heb gekocht, dus t heeft niet echt een fortuin gekost ofzo hoor.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik ben begonnen met de quinny freestyle 2001 vierwiel combi kinderwagen.
    Omdat hij geen zwenkwielen had was deze best zwaar te besturen en heb ik hem verkocht en een zwarte bebies first gekocht (3 wiel met zwenkwiel) Enkele maanden later raakte ik zwanger van Tim en omdat achter de bebies first geen plankje achter kon, waar mijn oudste op kon staan, heb ik deze bij mijn ouders neergezet.
    Toen heb ik de Quinny speedy sx gekocht. Deze gebruik ik nu nog. MAAAAR...... Heb ook nog een tandemwagen van Top Mark gekocht omdat mijn dochtertje nog niet zo lang op het plankje kon staan. Inmddels is Lisa groot genoeg zodat ze flinke stukken al kan meelopen. De Tandemwagen is inmiddels weer verkocht en nu gebruik ik de Quinny speedy weer met een buggyboard erbij.
    De Quinny Freestyle en de tandemwagen heb ik 2de hands gekocht en de bebies first nieuw (omdat dat gewoon een goedkope wagen is) en ook de Quinny Speedy heb ik nieuw gekocht. Niet omdat hij zo goedkoop was , maar omdat ik gewoon een goed nieuwe wilde hebben.

Waarschijnlijk ga ik over een maand ook de speedy verkopen omdat ik dan een goede buggy ga aanschaffen. We hebben laatst een andere auto gekocht en de quinny past wel maar kost veel ruimte in de auto. Omdat Tim dan ook niet meer in de Maxi cosi Cabrio hoeft ga ik de wagen incl de maxi cosi als 1 geheel verkopen!

Ben nu alleen aan het twijfelen welk merk buggy ik ga kopen.

7. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Wij hadden een oude kinderwagen van mijn zus gekregen. Eerst daarmee gedaan.
    Voor de maxi cosi hadden we Quinny Zapp ernaast.
    Na een maand of zo hebben we Mutsy erbij gekocht voor de wandelingen.
    Dus hebben we nu 2 naast elkaar.
    Quinny Zapp (lekker compact) voor in de stad en de Mutsy (lekker comfortabel) voor de lange (relaxte) wandelingen.
    Nadeel van Quinny Zapp is wel dat je die niet kunt gebruiken tussen de tijd van maxi-cosi en totdat hij echt helemaal goed zelfstandig kan zitten, omdat hij geen verstelbare rugleuning heeft.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jeetje susanne wat een expert ben jij al ;)

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik verander niet van wagen omdat ik de mijne heerlijk vind, maar ik begrijp wel precies wat je bedoelt... ook hier hoort de wagen bij de inrichting lijkt wel... Al heb ik hem nu een plaatsje in de gang gegeven... moet je alleen wel heel erg je buik inhouden als je de deur van de wc open wil doen voor de noodzakelijke bezoekjes :)

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja erg he?! hihi
    maareh.. vragen hihihi kom maar op.. *zei de deskundige*

Deel Deze Pagina