wisselen van merk

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door dorisn, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik zit me af te vragen of het kwaad kan als je soms een ander merk opvolgmelk gebruikt.

alyssa krijgt nu bonbebe, maar ik had van die proefverpakkingen van nutrilon en dat ging zonder problemen.
    nu wil het wel eens gebeuren dat ik voeding nodig heb als ik in de stad loop en ik daar geen bonbebe kan kopen.
    kan ik dan bv ook kruidvat voeding of ah voeding kopen of is dat niet goed voor alyssa.

ik weet dat dit een luxe probleem is want ik kan ook een keer extra naar de supermarkt, maar was toch nieuwsgierig.

liefs doris

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    volgens mij kan het geen kwaad als je je eigen merk een keer niet kunt kopen, maar ik zou niet dan weer dit en dan weer dat geven. maar aan de andere kant, als je je kleintje kant en klaar papjes of zo geeft, zoals bambix of fruitflesje, krijgen ze ook allerlei verschillende merken binnen, dus ja... of het nou zo slecht is. ik zou voor de flessen zoveel mogelijk bij mijn eigen merk blijven, maar als dat een keer niet gaat, niks aan te doen.

Groetjes, Miranda

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Mijn zoontje krijgt ook verschillende merken. Op het kdv krijgt hij friso. En thuis nu nog kruitvat maar als die op is krijgt hij AH. En daarnaast nu ook nog borstvoeding.
    Ik denk dat het voor een kleine baby wel uitmaakt, dan moeten de darmpjes denk ik iedere keer aan iets anders wennen maar als ze groter worden is dat toch anders. Hij krijgt nu zoveel verschillende dingen dat de darmen daar toch wel aan gewend zijn.

4. Robijntje82

5 nov 2008
    64
    0
    0
    Kan geen waad Je kan beter in het begin eventjes mengen zodat ze er aan gaat wennen. En daarna volledig overstappen op kruidvat voeding.
    Voor de krampjes zou je druppeltjes cinababy kunnen gebruiken voor na de voeding

Deel Deze Pagina