Ff stomme vraag hoor...op alle lijstjes staat dat je een voedings BH moet aanschaffen. Nou weet ik sowieso niet of borstvoeding gaat lukken omdat ik een borstverkleining heb gehad. Maar het gekke is dat mijn borsten nog helemaal niet zijn gegroeid! Mijn tepels zijn wel donkerder geworden, maar verder niks. Hoe weet ik nou wat voor een maat BH ik moet kopen? Hoe hebben jullie dat gedaan? Of is het zo dat het feot dat mijn borsten nog niet zijn gegroeid al een 'teken' dat ik geen borstvoeding kan geven?
Nee hoor, zegt niets over wel of geen BV. Ik heb aan één kant verkleining gehad en die deed gezellig mee met de BV. Mijn borsten waren ook niet echt groter geworden. De meeste voedings BH's zijn rekbaar, handig in de eerste dagen vanwege stuuwing. Ik leek op Lolo Ferrari... Groetjes, Mirelle.
Hier de borsten ook niet echt meer gegroeid...zelfs de meegroeibeha's zijn nog wat ruimer blijven zitten. Ik heb laatst bij de Hema (daar was ie maar 12 euro) 2 voedingsbeha's gekocht. Ik zie tegen die tijd wel (met 1) of die goed zit, evt zou iemand anders die andere nog voor me kunnen ruilen en ik denk als ik er voorlopig 2 heb dat ik wel ff vooruit kan. Als ik dan zelf weer mobieler ben (en ook misschien meer weet hoe de bv lukt) dat ik dan zelf kan kijken naar andere bh's erbij. Eva.
Een schoonzusje van mijn zus heeft ook een borstverkleining gehad en heeft daarna haara beide kinderen gewoon kunnen borstvoeden. M'n eigen borsten zijn ook nu (derde keer zwanger) niet groter geworden, of het moet nog komen. Dus ook dat maakt niet uit. Succes ermee!
Was laatst in een winkel waar me werd aangeraden om pas na 36 weken een voedingsBH te kopen, daarna schijnen je borsten pas echt goed te gaan groeien
Ik ga ze nog niet kopen, ik zit nu aan cup E en ben bang dat ik straks misschien aan cup F of G zit en die maten haal je niet zomaar bij de Hema. Iemand een idee waar ik wel grote maten kan kopen? Prenatal gaat maar tot E... Ik heb met de kraamzorg afgesproken dat ik nog niets koop, ik kan mijn oude bh's misschien nog wel aan (dan maar even bandje naar beneden) en en heb wat strakke truitjes die ook wat steun geven.
Beste kan je er 1, hooguit 2 halen en dan zo laat mogelijk in de zwangerschap... de rest pas na de bevalling kopen. Grotere maten kan je bijv bij borstvoedingswinkel.nl kopen, verder hebben sommige babyzaken ze ook van het merk anita, ook erg fijn. In totaal heb ik er 4, dat is ruim voldoende.