hallo wie heeft er ook zo veel last van klachten rondom de zwangerschap. ik ben nu 17 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede wondertje, bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad, alleen op het eind niet kunnen slapen. nu met de tweede zwangerschap heb ik last van vele klachten zoals: erge bandenpijn bij elke beweging, vooral opstaan. heel erg moe zijn. last van niet kunnen slapen, erge stemmingswisselingen. rugpijn, pols/duim pijn benen voelen erg moe aan. kramp in de kuiten. ik heb er niks over te klagen hoor, want ben nooit misselijk of iets dergelijke geweest, maar zijn toch klachten die aan blijven houden. zijn er meer aanstaande mama's die er ook last van hebben, of mama's die het tijdens een zwangerschap hebben gehad. anita
Ik voel deze zwangerschap ook veel meer dan ik bij mijn dochter heb gehad. Ik heb meer krampjes die had ik bij mijn dochter allemaal niet.
Nou heb precies hetzelfde lijstje als jou :-? van begin af aan veel klachten gehad. tot 16 weken 3 á 4x per week overgeven. vanaf week 10 bekken instabiliteit en al 38 weken MOE ! Hoop dat de klachten snel bij je over gaan.
Ik heb me nog geen enkele dag echt goed gevoeld, ben constant misselijk, ben ik niet misselijk dan heb ik krampjes en zo is het altijd iets, ik hoop dat dit binnen 3 weken allemaal achter de rug is.
Ik wil ook niet klagen hoor als alles maar goed is met ons kleintje. Maar ook ik heb nog niet echt genoten elke dag mega misselijk overgeven. Uitgedroogd geweest etc etc