Groeipijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Alexandra1988, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger en heb sinds het weekend zeurende pijnen in mijn onderbuik.
    Dan links, dan rechts....

Ik vermoed dat het groeipijn is, wie heeft hier ook last van?

2. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bij mijn eerste ook gehad vooral in het eerste deel van de zwangerschap. Zeurende toch wel een ongiachtige pijn.
    Komt idd door groeien van de baarmoeder en oprekken van de banden

groetjes

3. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0

Bedankt voor je reactie, kan het ik tenminste een plaatsje geven!

4. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Bandenpijn, indd links en dan weer rechts heel vervelend...
    Ik heb er ook last van... vaak als ik over mijn buik heen wrijf dan wordt het wel minder, of gewoon ff een kruikje...

5. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Kan dat vroeg in de zwangerschap ook al het geval zijn? Ik ben nu (bijna) 6 weken en ik heb een soort spierpijn-/ongesteldheidskrampen-achtig gevoel, inderdaad links of rechts en dan weer eens in het midden, onderin....

6. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ja hoor, dat kan prima, heb ik nu ook af en toe. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook vrij snel. Is dus heel normaal.

7. linnie89

linnie89 Lid

15 okt 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook een beetje last van.
    vooral al ik naar bed ga ik slaap graag op mijn buik maar dat voeld niet altijd even fijn.

Had gister de verloskundige aan de telefoon voor intake.
    Zij zei dat ze dat vaker hoor en heeft inderdaat met groeien vd baarmoeder te maken.

denk toch dat elke onbekend pijntje of gevoel je doet afvragen wat is dit? wat gebeurt er? maar probeer er niet te veel aan te denken anders voel je steeds meer;)

Lekker proberen te genieten:)

8. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Ik heb daar heel erg veel last van! Heb er ook een topic over geopend. Ben nu bijna 7 weken en heb al 2 weken onwijs veel pijn, soort menstruatiekrampen, bijna ondraaglijk gewoon, het zijn echt van die aanvallen. Volgens de vk idd normaal, sommige vrouwen merken niks en anderen vergaan van de pijn. Ben zelfs vorige week naar EHBO gegaan 's avonds, er werd gedacht aan een BBZ maar gelukkig zat alles op de juiste plek. Nu sinds een dag of 2 wordt het minder, wat een opluchting! Heb nu voornamelijk last van misselijkheid en overgeven, maar dat heb ik toch liever dan die pijn ;).

9. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Nou daar schrok ik dus ook van, want bijna alle symptomen die hier genoemd worden kunnen ook duiden op een BBZ (van wat ik zo lees), dus ik zit me nu GIGA nerveus te maken :) ... alhoewel ik niet echt verga van de pijn, het is meer een zeurderig gevoel. En ik denk dat het bij een BBZ wel wat meer pijn doet?
    Ik heb de 30e de eerste echo, tot die tijd nog maar even nerveus dan!;)

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een zeurend gevoel, als ongi-krampjes, is heel normaal. Ik had er al vlak voor mijn NOD last van en nu nog steeds. Niet iedereen heeft er last van. Sommigen voelen het erger, vaker of langer dan anderen. Het is niks om je zorgen over te maken, maar da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
    Inmiddels ben ik zo ver dat ik kan denken: Ik heb er al ruim 8 weken last van en het zit nog steeds allemaal goed, dus het hoort erbij. Maar in het begin kreeg ik er ook de zenuwen van hoor! Dat vetrouwen komt met de weken (en echo's) wel!

11. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Mijn schoonzus (is nu 8 weken zwanger van de 4e) zei al dat het normaal was, omdat de "boel begint te groeien" :D Maar ja, ik ben zo panisch.... :) wanneer gaat dat gevoel eigenlijk een beetje weg? Voor mezelf heb ik zoiets: wanneer ik echt heb gezien dat er iets in me groeit, dat het goed is, pas dán kan ik denken: Ooookay.... IK BEN ZWANGER!!! :$:$:$ :D

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij ging het gevoel pas weg na een goede 12 weken echo. Na de 6 weken echo was ik ook blij, maar nu ben ik pas echt gerustgesteld.

13. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Ik denk dat ik dat ook wel zal hebben, al moet ik zeggen: nu ik bijna 8 weken ben (nou ja, bijna... ;)), is die grens naar 12 weken nog kleiner... en dát is voor mij dé magische grens! :D

14. Tallywap

Tallywap Lid

2 dec 2008
    29
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deze verhalen stellen mij wel gerust. Ik ben namelijk nog maar net zwanger, 5weken en heb verder geen kwaaltjes. Alleen wat moe en regelmatig kramp. Ben zo blij als de 12 weken voorbij zijn. Deze periode gaat mij te langzaam hihi. Komt ook omdat ik behalve de test nog geen bevestiging heb dat ik zwanger ben.

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!

hier precies hetzelfde,...buikpijn, krampen,...pfff echt vervelend, maar ook bang dat het mis gaat....maar nu ik lees dat ik niet de enige ben kan ik mij er misschien wat minder druk om maken...het is echt met vlagen, dan ineens weer wel en langere tijd en dan is het weer even weg....
    Precies zoals jij zegt, buiten de test om is er geen andere bevestiging dat je zwenger bent he,..nou ja, de ongi blijft ook weg, maar toch...
    eerst maar een echo voor ik het pas heeeel echt geloof.....

Succes allemaal!!

-x-

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb er ook last van.. zit nu rechts, soms even zo erg dat ik even niet kan bewegen..
    Maar snap heel goed dat je je er ongerust over maakt, deed ik ook tot ik het aan de vk vroeg.
    En het vertrouwen krijg je idd als je een goeie echo hebt gezien met kloppend hartje.
    Moet er zelf nog 3 weken op wachten helaas..

Deel Deze Pagina