Hoi! ik ben hoogsensitief en op het moment 17 weken zwanger. Ik had altijd al dat ik bepaalde kleding (jeans, wol, etc) niet kon handelen en dat droeg ik dus ook nooit. Echter sinds ik zwanger ben zit mijn huidige kledingkast ook niet meer lekker Ik word misselijk bij de gedachte van bepaalde kledingstukken en alles zit vervelend en rot. Ik heb op het moment nog vakantie maar ik zie er nu al tegenop om straks weer ‘normale’ kleding aan te moeten als ik aan het werk ga. Heeft iemand ervaring hiermee? Wellicht tips voor lekkerzittende kleding? Ik word echt gek van mezelf elkaar kan me er echt niet overheen zetten..
Wat zit wel lekker? Misschien kunnen we tips geven voor kleding van bepaalde merken die je wel aankunt naar werk bv!
op het moment draag ik het liefst een kort trainingsbroekje van mn vriend die los bij de buik zit met een Bamboo basics t shirt zonder bh. of een broek van zachte stof die nauwsluitend zit maar niet te strak op de buik..
Mamaloes legging en een jurkje ik ben fanatiek spijkerbroek zwart t-shirt brigade maar ik werd gek van de banden in mn zwangerschaps spijkerbroeken. Collega's hadden me nog nooit in jurkjes gezien, toen wel!
niet perse een dresscode.. maar zit wel bij een receptie waar (genodigde) klanten/leveranciers kunnen binnenkomen dus wel een klein beetje fatsoenlijk.. casual is al prima
Ik vond deze van de H&M heel lekker zitten: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0834063006.html Had ook een legging van Only Maternity besteld maar die had zo'n randje aan de broek zitten, die ontzettend ging irriteren na een dag dragen. Die van de H&M heeft geen 'randjes" maar een band die overloopt in de broek
Hier ook echt alleen nog maar losse jurken gedragen. Tijdens koudere dagen met legging van mamalicious.