Hallo, Ik moet weer bijna ongesteld worden eigenlijk. De vorige keer dat ik ongesteld zou worden heb ik geen bloed verloren. Ik verloor alleen donker bruine afscheiding met slierten. Ik heb de laatste tijd wel een opgezette buik maar heb al vaker get gevoel gehad dat ik zwanger was. Ik heb ander halve maand terug wel regematig seks gehad met me toen toemalige vriend. Ik ben die maand een dag te laat met de pil begonnen en ben hem ook wel is vergeten en heb verder onveilig seks gehad. Sinds vandaag heb ik heel erg pijn in mn onderug met bukken en lopen. In mn onderbuik heb ik ook een heel raar gevoel. Geen hevige pijn maar een heel raar gevoel en druk. Ik verlies ook al heel lang heel veel witte afscheiding. Wat me ook opvalt is dat ik niet dronken meer word al drink ik een hele fles lees sinds een week. Ik maak me erge zorgen en wil graag weten wat jullie vermoedde! Ik ga testen als ik nu niet ongesteld word of weer rare afscheiding verlies.
Hoi, Als je vorige menstruatie veel lichter was en jehebt onveilige sex gehad kan het zijn dat je zwanger bent. Als je hiervoor ook al de pil slikte kan je menstruatie soms ook minder zijn dan wanneer je niet aan de pil bent. Je pil is wel onbetrouwbaarder als je later begint met slikken en hem een keer vergeet. Ik zou dus inderdaad een test doen. En voor de zekerheid stoppen met alcohol drinken. groeten evelien