Hallo meiden, Ik ben gewoon aan de pil , maar heb toch het idee dat er iets niet goed is.. (slik hem zeker weten elke dag op het zelfde tijdstip ) Ik heb het even uitgerekend, en ik zou rond 5-8 maart mijn eisprong gehad moeten hebben.. in die week kreeg ik last van mijn baarmoeder tijdens de seks, ik dacht eerst aan iets engs maar later ook aan zwangerschap. Ik ben naar de huisarts geweest omdat het niet lekker voelde maar die kon niks vinden. Ik heb verder een aantal keren door onbekende reden diarree gehad. Ik heb een vaag gevoel in mijn onderbuik, soms steken. Ook zijn mijn borsten gevoelig en opgezet, mijn vriend vond mijn tepels iets donkerder, en ik zelf vind ze een soort van boller, het tepelhof en lijkt ook alsof de aders beter te zien zijn.. nu heb ik deze symptomen natuurlijk ook allemaal wel ergens gelezen, dus kan me het ergens gaan verbeelden.. Ik heb ook de laatste tijd dat ik erg vroeg wakker ben en vanacht ook misselijk, verder niet meer. Heb afgelopen zondag test gedaan, stom want had totaal geen zin.. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden, en had vanmorgen iets lichtroze afscheiding, de dagen hiervoor had ik een wat cremige witte afscheiding. Najaa ik ga vrijdag zowiezo nog een test doen, maar ik wordt gek van de onzekerheid.. het zou niet gepland zijn, maar toch erg welkom.. Ik zou dus eigenlijk willen weten of iemand ook last heeft gehad van de baarmoeder tijdens de seks??? En of mijn symptomen toch iets zeggen..
Ik denk dat hier onmogelijk iets over te zeggen is... Ik heb al dit soort 'symptomen' bijvoorbeeld ook als ik ongesteld word en soms ook rond mijn eisprong. En ja, ook toen ik zwanger was, maar wel pas later in de zwangerschap. De eerste weken viel juist het gebrek aan symptomen op ik hoop dat je snel zekerheid hebt, want ik begrijp wel dat het heel vervelend is. Succes!
De pil legt je natuurlijke cyclus plat. Als jij de pil keurig slikt (wat je zo te zien ook doet), kun je helemaal geen eisprong krijgen! Dus kun je eigenlijk ook helemaal niet zwanger zijn. Natuurlijk komt het wel eens voor (bij hoge uitzondering) dat men dwars door de pil zwanger raakt. Je zou voor de zekerheid nog eens een testje kunnen doen. Is deze negatief, dan ben je niet zwanger.