Ga morgen op vakantie door spanning last van buik? en andere kwaaltjes?

Discussion in 'Zwangerschap' started by SmMy, Jun 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SmMy

SmMy Actief lid

May 3, 2012
    223
    0
    0
    wij gaan morgennacht op vakantie en maak me toch wel een beetje druk hoe dichter het bij komt, ben nu 28 weken zwanger, gister controle gehad bij verloskundige en kindje lag op de goeie plek.

Maar toch maak ik me druk, heb deze week veel last van harde buiken, misselijk na het eten en een naar gevoel naar me vagina toe, moeilijk te beschrijven, net alsof de kleine er tegen aan zit te trappen, kent iemand dit? en als ik weer even wat in huis heb gedaan snel moe en last van me buik, en moet veel plassen,ik heb vandaag urine na laten kijken maar was allemaal prima. zou dit ook onbewuste stress kunnen zijn voor de vakantie? ik haal me allemaal gekke dingen in me hoofdt bijvoorbeeld te vroeg geboorte enzo, straks als ik in het vliegtuig zit of wat. wie o wie kan mij gerust stellen of tips geven??
    want ik wil zo graag nog even met zijn 2tjes genieten op vakantie!

2. SmMy

SmMy Actief lid

May 3, 2012
    223
    0
    0
    Niemand?? :(

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Meid het lijkt alsof je je veel te druk maakt!
    Niet doen gewoon lekker van genieten!!!

4. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Wij zijn toen ik bijna 27 weken was nog heerlijk naar Mexico geweest voor 2 weken.
    Ik moest ( en moet nog steeds ) vaak plassen, ik heb de wc dan ook vaak gezien gedurende de vlucht:D Dat nare gevoel richting vagina had en heb ik nog steeds want de kleine ligt bij mij in een stuit en geeft soms flinke karate trappen. In het vliegtuig zorg je gewoon dat je vaak wiebelt met je voeten en benen, en loop af en toe een stukje, neem ook slippers mee!! Gewoon lekker genieten, er gebeurt heus niets. Als je echt van het allerergste uit wilt gaan: het vliegtuig zal een tussenstop moeten maken als er iets heel ergs gebeurt, en in het buitenland zijn er ook dokters en ziekenhuizen. Maar er gebeurt niets, ja...dat jullie het naar je zin hebben op jullie laatste vakantie samen:)

5. SmMy

SmMy Actief lid

May 3, 2012
    223
    0
    0
    aaahh super dit had ik even nodig, en idd ik denk dat ik tot rust kom als ik lekker in het vliegtuig zit, heb veel stress deze week gehad dus we gaan lekker ontspannen op vakantie.

Share This Page