de beste optie

Discussion in 'Zwanger worden' started by benny, Jun 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. benny

benny Lid

May 21, 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is de beste optie:
    afgelopen maand hebben we het geprobeerd door middel van kruidvat ovulatietesten dit omdat mijn vriendin onregelmatig is.
    nu was mijn idee dat we verkeerd gerekend hadden en dat we naast de roos hebben geschoten om het zo ma te noemen.
    nu is mijn vraag wat isn de beste optie:
    optie 1 ovulatietesten van een duurder merk kopen.
    optie 2 om de dag knutselen vanaf eind van de menstruatie.
    mvg benny

2. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    In elk geval geen kruidvat ovulatietesten meer gebruiken. Want als ik die testen moet geloven ben ik iedere dag vruchtbaar. Ik zou jullie de testen van sensitest of zwanger en kids adviseren. Zijn zelfs een stuk goedkoper dan die van kruidvat en betrouwbaar. De zwangerchapstesten van kruidvat (2v5) zijn trouwens wel super!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou voorlopig gewoon even om de dag klussen, zonde van het geld nu om ovutesten te gebruiken.

4. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Om de dag klussen ;)

5. shanty

shanty Lid

May 21, 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik sluit me helemaal aan over die ovu testen van de kruitvat zwaar waardeloos, zelf mannen krijgen er wel een positieve uitslag van. En anders om de dag kluusen is ook wat beter dan elke dag. Is de hoeveelheid net wat meer en beter ;)
    groetjes shanty

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat ontzettend stoer dat jij als man deze vraag hier komt stellen!
    heb ik persoonlijk nog niet eerder gezien.

wij hebben zelf ook een paar keer ovutesten gebruikt en werdt er alleen maar moeilijker op.
    wij zijn idd ook vanaf dag 6 ofzo van de cyclus om de dag gaan klussen en de eerste maand zonder ovutest was het raak. wel een MK maar daarna ook weer gelijk raak! en nu trotse papa en mama van een geweldig mooi meisje :)

heel belangrijk: probeer niet alleen bezig te zijn met zwanger raken (of maken in dit geval) maar ook met genieten van elkaar..

succes!

7. astrid75

astrid75 Lid

Jun 3, 2011
    19
    0
    0
    adviseur
    Leiden
    ik zou zegen om de dag klussen van dag 10 t/m dag 20 of zo (tenminste, bij een regelmatige cyclus van rond de 28 dagen)

Ovutesten zijn behoorlijk duur (tenminste, de betrouwbare).
    Maar hou er rekening mee dat zelfs 100%grzonde, vruchtbare stellen die exact op t juiste moment klussen gemiddeld 3 maanden nodig hebben om zwanger te raken (gemiddeld he, dus als je pech hebt kunnen t er ook 6 zijn) gun t dus de tijd en wees niet te gefocused.

veel geluk!

8. benny

benny Lid

May 21, 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan gaan we om de dag knutselen:D
    is nu de 2de poging dus we zullen zien
    mvg benny

9. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou gaan voor optie 4. Je verdiepen in temperaturen en dat doen. Dan weet je zeker wanneer haar ei is geweest...

10. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Om de dag klussen en daarnaast op de dagen dat het ei verwacht word de clearbleu digital ovutest gebruiken. Daarnaast ook temperaturen om te kijken of er daadwerkelijk een eisprong plaats vond.

11. astrid75

astrid75 Lid

Jun 3, 2011
    19
    0
    0
    adviseur
    Leiden
    temperatren zou ik nog niet mee beginnen. alleen na meer dan 6 maanden of bij lang of onregelmatige cyclus.
    t geeft zon spanning iedere ochtend weer.

12. Serephina83

Serephina83 Actief lid

Jan 3, 2011
    356
    1
    0
    Lekker klussen! Bij mijn eerste heb ik de eerste 5 rondes ovutesten geruikt, geen lol aan. Op commando sexen en zo gefucust zijn. De eerste maand dat ik besloot die dingen in de prullenbak te gooien (ok niet letterlijk haha maar had besloten de aankomende 3-4 maanden zonder te doen) werd ik zwanger!!

13. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb nooit getemperatuurd of ovu-testen gebruikt. Wij hebben om de dag gevreeen... We hadden zoiets, eerst zo een tijd proberen, als het langer gaat duren kunnen we die methodes altijd nog toepassen. Gewoon lekker van elkaar genieten!!! Dat is het belangrijkste!

Share This Page