pijnlijke borsten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kejay, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb nou sinds een dag of 4 hele pijnlijke borsten. Ze zijn opgezwollen en lijken ook een stuk steviger!
    Mijn ongesteldheid zou er aan moeten komen een deze dagen, maar het rare is dat ik er ook misselijk bij ben.

Mijn vraag was of je meteen last krijgt van je borsten als je zwanger zou kunnen zijn? Of komt dat na een tijd pas?

2. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Nou, ik heb geen antwoord op je vraag maar ik zou het ook wel willen weten.
    Ik heb heel vorige week dezelfde pijn in mijn borsten gehad, en ook steken in mijn buik en zelfs 3 dagen misselijk geweest. Dacht eerst dat ik weer te vroeg ongi zou worden, maar de pijn in mijn borsten is voorbij gegaan. Ook de buikpijn is even weg geweest, maar sinds vandaag weer terug. Dus waarschijnlijk toch de :evil: :evil: die eraan komen :cry:
    Maar toch had ik heel even hoop toen ik dit weekend niets meer voelde...zou het dan toch kunnen?

3. ma21

ma21 Lid

May 8, 2007
    52
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap was dat het eerste wat ik merkte, last van mijn borsten.
    Ze waren gevoelig en ze werden groter.
    Maar nu is iedere zwangerschap anders, dus bij iedereen kan het anders zijn.
    Ik heb nu ook last van mijn (.)(.) maar ik weet nog niet of ik zwanger ben of niet. Mijn gevoel zegt van wel, mijn verstand zegt van niet. Over 2 dagen ga ik een test doen.

groetjes, Maaike

4. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Het was ook het eerste wat ik merkte toen ik zwanger was. Mijn borsten waren groter en steviger. Een week later testte ik positief.
    Bij veel vrouwen is het echter ook een teken dat de duivels eraan komen.. Het kan dus nog alle kanten op gaan!

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

wachten is het ergste wat er is! :evil:

6. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik heb nu dus meteen last van mijn borsten....en pas net zwanger :)
    Vanmorgen ha dik de drempels waar ik overheen fietste wel kunnen verwensen!pffffffff

Susi ;)

7. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ik had echt direct last van mijn borsten... Zo pijnlijk dat het water van de douche er op zo zeer deed dat het wel leek of ik onder een douche naalden stond!

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

dat heb ik inderdaad bij mijn tepels. Die worden al een week bij de minste aanraking keihard en pijnlijk. Dit heb ik normaal nooit!
    Krampjes in mijn buik erbij :(
    Ik denk dat ik zaterdag ga testen als ik nog niet ongesteld ben, ook al heb ik de neiging om het nu al te doen! Ik MOET me inhouden :)

9. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik had het bij mijn vorige zwangerschap pas aan het einde. Maar nul.. :oops:
    je ziet het, ik heb pas net positief getest, en weet echt niet hoelang ik zwanger ben. Kan 4 weken zijn, maar volgens de regels 7 weken.
    En ik had 4 dagen geleden ook echt springers (.) (.) bijna pijnlijk.

Het zijn dus echt wel goede symptonen hoor, binnenkort lekker testen, en hopen op het juiste resultaat [-o<

Hou ons op de hoogte, groetjes annette

10. loontje79

loontje79 Lid

May 30, 2007
    8
    0
    0
    Hoi,

Ik heb sinds vorige week pijnlijke borsten. Eerst alleen de tepels, maar nu ook de borsten. Vorige keer had ik alleen pijnlijke tepels en werd daarna ongi. Ik ben nog niet regelmatig nadat ik 18.11.06 voor het laatst de pil heb genomen. Ik hoop dat het nu wel raak is... weer afw8ten! En da's ..... :(

11. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Yep had ik ook. Ik kreeg ook altijd al zere borsten als ik ongesteld moest worden dus schonk er geen aandacht aan. Pas nadat ik positief getest had (paar weken erna) werden ze écht pijnlijk. :confused:

12. loontje79

loontje79 Lid

May 30, 2007
    8
    0
    0
    Hoi Patroescka

Als je toen aan je tepels zat, werden ze dan ook direct hard?

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Hier ook pijnlijke borsten gehad al een dikke week voor nod. Ze waren ook groter en steviger. Dit was het eerste kwaaltje waardoor ik dacht wel eens zwanger te kunnen wezen.......

14. loontje79

loontje79 Lid

May 30, 2007
    8
    0
    0
    busybusy, hoe lang heb jij erover gedaan om zwanger te raken? Was je regelmatig ongi na het stoppen van de pil?

15. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    he roxanne! Ik heb precies hetzelfde als jou.. Ik zit ook in de eerste ronde. Ben ontzettend zenuwachtig, en wil eigenlijk morgen al een testje er tegen aan gooien hihi! Mag ook pas zaterdag pas testen officieel!
    Groetjes Jeldou!

16. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Ik merkte aan mijn borsten dat ik zwanger was. Ongelooflijk hoe aanwezig die opeens waren. Nu worden ze met de dag pijnlijker en groter!

17. Floddertje

Floddertje Actief lid

May 10, 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben in februari gestopt met de pil en zit nu in ronde 4. Wat ik zo leuk vind is dat ik nu aan mijn lichaam begin te merken op welk punt van mijn cyclus ik ongeveer ben. Vanavond kreeg ik weer 'au au tepels' een teken dat mijn ei-sprong eraan zit te komen.

Ik vind het geweldig dat mijn lichaam mij zulke duidelijke signalen geeft. Nu maar hopen dat ik dezelfde goeie signalen krijg als ik eenmaal zwanger ben... (hoewel, de misselijkheid mag van mij best achterwege blijven)

18. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    Ik ben 17 mei gestopt met de pil en we zijn er eigenlijk meteen voor gegaan maar ik heb sinds gisteravond meteen al last van mijn tepels nou kan het natuurlijk ook zijn door het ontpillen maar ja ik hoop natuurlijk wat anders :D ach ja we zien het wel groetjes suc6 allemaal!

19. Loess

Loess Actief lid

Feb 14, 2007
    267
    0
    0

heej gefeliciteerd,... ;)

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0