hoe voelen jullie je eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linda26, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Zijn er mensen die na de eisprong nog een vaag gevoel blijven voelen aan een kant?

t zit nl. zo, afgelopen vrijdag dacht ik mijn ei te hebben. Dit denk ik als ik naar het cervixslijm kijk want ik voel nooit echt steken. Heb dus vrijdag geklust maar sindsdien blijf ik een vaag gevoel houden aan de linkerkant in de buurt van eierstok/ eileider. Zou dat nou betekenen dat het gewoon een napijntje is of dat er meer aan de hand is :) . Of denken jullie dat de slijmmethode niet zo betrouwbaar is en dat m'n ei er gewoon nog aan zit te komen. Ik voel het nu al 4 dagen en heb geen rekbaar slijm meer.
    Dat had ik vrijdag voor het laatst.
    ps: de banner klopt niet helemaal ;)

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb nog nooit echt een eisprong gevoeld. Weet wel zeker dat er iig een keer eentje gehad heb.

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb altijd een dag of vier steken of links of rechts, dat wisseld per maand. Ik heb ergens gelezen dat zolang je die steken voelt dat je vruchtbaar bent, daarna niet meer. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je op de eerste dag dat je de steken voelt de eisprong hebt. De eisprong is voorbij zo gauw je niks meer voelt.

Groetjes Zonnebloem

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook nog nooit een eisprong gevoeld en van mijn slijm om zo maar ff te zeggen word ik ook niet veel wijzer...jammer genoeg.

5. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    nou nog nooit gevoeld eigenlijk alleen deze maand had ik een paar dagen achter elkaar aan de linker kant flinke steken maar dat verwijt ikeerst maar aan de curretage als ik nou exact 14 dagen na die steken ongi word dan moet het toch wel de eisprong zijn geweest die ik nu beter voel...

6. marun

marun Lid

5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    Ik heb altijd rond de 14e dag van mijn cyclus een dag steken rond mijn linker lies/ onderbuik.
    Slijm kijk ik niet naar. Misschien toch maar eens doen, aangezien het me tot nu toe niets heeft opgeleverd.

7. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik kreeg zondag last van ongi "steekjes" en gister had ik een posi ovaluatie test ... Vandaag had ik ook nog een posi test in handen...

Ik voelde het in mn lies/onderbuik ...

8. dat klopt inderdaad, tenminste het is normaal dat je ze een paar dagen voelt rond je eisprong.

ik merk alleen dat me ei er aan komt omdat ik dan misselijk ben en en wat buikpijn.. :(

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

De dagen voor de eisprong heb ik heel vaag wat ongi-kramp en op het moment van de eisprong heb ik 1 hele harde pijnlijke steek in mijn lies/onder in de buik (links of rechts, afhankelijk welke kant íe springt), en dan is het over.
    Dit voel ik trouwens pas sinds mijn 2e miskraam. Voordien voelde ik helemaal niets.

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ik heb nu last van buikpijn aan de linkerkant..Echt een vervelend gevoel...
    Geen idee of dat mijn eisprong is

11. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    ik voel ook zo rond dag 14 voor mijn nod flinke steken links of rechts (niet elke maand aan dezelfde kant) in mijn lies/onderbuik.
    net of er een balletje zit die steeds uitzet en weer leegloopt. (hoop dat iemand snapt wat ik bedoel)
    denk dan ook dat dat mijn eisprong is.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey ben nog niet zo ervaren met het voelen van een eisprong. Afgepen week voelde ik al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn rechterlies. Vrijdagavond werd het erger en deed mijn onderbuik ook pijn. Toen ik zaterdag wakker werd was het gevoel weer weg. Heb nu ook heel ander slijm. het was een beetje doorzichtig. nu is het witter.. ben heel benieuwd of het idd. mij eisprong was. merken we over een week of twee wel!
    (zou trouwens dan betekenen dat mijn cyclus een stuk korten is! Jippie :) )

13. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik krijg meestal 1 a 2 dagen witte voed en daarna voel ik mijn eisprong. Ik weet dit omdat ik het in de gaten heb gehouden met ovu-testen....

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb het voor mijn eisprong heel koud, steekjes links of rechts (soms beide kanten), hoofdpijn, cervixslijm paar dagen van te voren en pijn bij het klussen. Direct na de eisprong krijg ik opvliegers (loop sinds gister met rode wangen).

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb de bekende afscheidng en pijn in mijn hele buik rond m'n eisprong! Ben moe, soms een beetje misselijk/duizelig en voel me eigenlijk die paar dagen echt vervelend!

Vrijen rond mijn eisprong is ook zeker geen pretje!

Maar wel handig om zo je ei te herkennen!

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Pijn in mijn buik als ik ga zitten, dan weet ik hoe laat het is. Ik had het nooit met elkaar in verband gebracht totdat ik de persona ging gebruiken en wist wanneer mijn eisprong was.

17. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Ik heb het bekende slijm zo'n vier dagen en in die dagen (bijna elke maand) steken in mijn lies. Een soort balletje Meestal links. De ene keer erger dan de andere keer. Soms inderdaad ook als ik ga zitten. Zo'n balletje/luchtbel idee. 1x zelfs gehad dat het doortrilde :( als ik liep.

Liefs Olivia

18. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik loop soms krom van de buikpijn :oops:
    als ik het rechts heb,is het wel eens vergelijkbaar met een blinde darm ontsteking

19. Marientje

Marientje Actief lid

ik voel mijn eisprong niet altijd, maar als ik hem voel, is het een enorme steek links die even aanhoud.
    Deze maand had ik mijn eisprong blijkbaar 5 dagen later, want ik kreeg 5 dagen na mijn uitgerekende eisprong een enorme buikpijn in mijn onderbuik waarvan ik toch een dag last van gehad heb, de dagen ervoor had ik een drukkend trekkend gevoel en de dagen erna en nu nog heb ik een licht menstruatieachtig gevoel :-k . Ach we zullen wel zien over een dikke week ;)

20. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Ik voel het ook heel duidelijk, links of rechts. Ook steeds precies op de dag dat volgens de "planning" de eisprong zou moeten zijn.
    Ik voel dan kramp/steken aan schuin onder mijn navel. Daar heb ik dan tenminste een half uur last van. De eerste keer was het gewoon thuis, ik schrok eerst wel, want het deed flink zeer. Deze maand had ik het midden tijdens een overleg op het werk. Ik hoop dat niemand me benauwd heeft zien kijken. ;)

Deel Deze Pagina