Ochtendmisselijkheid ook overdag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama in spe, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Mijn NOD is over 5 dagen. Ik heb deze ronde voor het eerst mijn eisprong gevoeld en op de juiste tijd geklust.;)

Nu heb ik sinds 6 DPO last van misselijkheid, elke dag een beetje meer. Maar opvallend genoeg is het niet meteen als ik 's ochtends opsta, maar pas 10 minuten later, als ik onder de douche sta. Het lijkt of het komt en gaat. Eigenlijk heb ik er overdag ook last van.

Betekent dit iets goeds, of moet ik niet te hard hopen?

Graag hoor ik jullie verhalen.

Groetjes, Mama in spe.

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had ook een paar dagen voor de daadwerkelijke testdatum last van misselijkheid en was heel erg moe!

In het begin was het niet echt 'sochtends, meer overdag in combi met de vermoeidheid. Echte ochtendmisselijkheid (dus vlak na het opstaan) begon pas met een week of 8!

Worden een paar spannende dagen!!!!!! Kan je zo lang wachten met testen?!

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het. Heb wel twee testen van de Etos in huis. Er staat dat die pas bruikbaar zijn op NOD. Denk niet dat het dan al zin heeft om nu te testen.

4. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil je niet te gek maken... maar ik testte 4 dagen voor NOD vet positief met een kruidvat test (2 voor 5 euro dingen)

Bij de ene werkt het wel al eerder, maar bij de andere niet....

5. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ja bij me vorige zwangerschap was ik ook de hele dag door misselijk.
    Spannend voor je!

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij mijn zwangerschap van mijn zoon was ik alleen misselijk s'avonds na het eten.
    Was wel handig want dan hoef je je s'ochtends niet zo te haasten met braken en gelijk aan het werk gaan.
    Bij mijn andere zwangerschap had ik de hele dag een weeig gevoel maar nooit gebraakt.

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik heb het al een week lang zuur....

8. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanmorgen een gewone test van de Etos gedaan. Was negatief, maar waarschijnlijk te vroeg getest.

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Spannend joh!
    Ik ben ook al een week misselijk, heb ook al getest maar ook negatief vanmorgen. Ga zsm naar kruidvat om daar een vroege test te halen!
    Ben erg benieuwd, heb alle verschijnselen die bij zwangerschap zouden kunnen horen, maar ben nog nooit zwanger geweest, dus ja, ik weet niet hoe het voelt!

Succes met wachten tot testen en ik hoop dat het positief was!

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Echt misselijk van de zwangerschap kan je nu eigenlijk nog niet zijn, sorry.. Je hebt daar nu echt nog te weinig hcg voor.

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

De misselijkheid kan ook komen van het stijgende progesteron gehalte in je bloed in plaat van het HCG.
    Ik hoop voor je dat je snel een posi test in handen hebt :)

12. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben bang dat je gelijk hebt. Vanmorgen een vroege test gedaan (zou moeten werken vanaf 4 dagen voor NOD) en die was helaas negatief.

Was donderdag de hele dag ontzettend misselijk. Vandaar dat ik vanmorgen wel een testje durfde te wagen. Heb zelfs tegen mijn man gezegd dat ik dacht dat het misschien wel gelukt was (heb ik nog nooit eerder gedaan in eerdere rondes met vage klachten).

Sinds vanmiddag bruin bloedverlies. En de misselijkheid lijkt ook minder te worden. Jammer.... (hoewel ik nog een heeeeel klein beetje hoop hou, zolang er nog geen rood bloed is).

Het is toch zo dat je progesteron altijd stijgt aan het einde van je cyclus, en dat je een menstruatie krijgt als je progesteron daalt? Dat verklaart misschien waarom ik vandaag minder misselijk ben dan gister?

Deel Deze Pagina