Hoi meiden! Ik heb even een vraagje. Sinds ik ben gaan tempen ben ik er achter gekomen dat mijn lf varieert tussen de 8 en 11 dagen. Meestal 9... Nu zit ik in het OFO bij Geertgen en krijg hopelijk vanavond telefonisch de uitslag van het bloedprikken. Maar nu vraag ik me af: Ik zit nu op 11 dpo, dus deze maand is mijn progesteron gehalte zo slecht nog niet. Dus de uitslag van hnet bloedprikken zal dan ook wel goed genoeg zijn? En wat dan? Stel dat ie volgende maand weer 8 of 9 is? Ze krijgen natuurlijk nooit een duidelijk beeld van 1 x bloedprikken? Maak ik nog kans op Utro? Of heb ik nu "pech" omdat het deze mnd waarschijnlijk wel goed is?? Niet dat ik persé Utro wil gebruiken... maar na 11 mnd niets begin ik toch te denken of dat het daar aan kan liggen. Ps; ik loop bij t Geertgen ivm een second opinion naar mijn Niche. Geertgen heeft besloten een OFO te starten. Niet omdat dat ik "te ongeduldig" ben... even ter info
Update: Progesteron was 35! De gyn belde net Nou, dat is iig goed.... nu nog zwanger worden... Mn banner klopt niet trouwens... zit nu op 11 dpo
Hoi Stopcontact, ik klets in een pco clubje en daar hebben we Bbibi. Haar lf is steeds 8, 9 of 10, maar haar progestron was wel 49 en de keer daarom 42. Ik heb dus het idee dat de hoogte niet zo zeer te maken heeft met de duur van je lf, maar wel met hoe lang de progestron wordt aangemaakt. Ik hebe r verder geen verstand van, maar dat viel me wel op aan haar waardes.
Bedankt voor je reactie Babke! Zou best kunnen, ik heb er eigenlijk ook helemaal geen verstand van. Ik dacht dus dat het iets met elkaar te maken had En vergeten te vragen aan de gyn. Waarschijnlijk vind de gyn mn lf niet kort genoeg? anders had ie wel iets voorgeschreven. Als ie deze ronde 8 of 9 is zal ik toch eens bellen weer.
Die van mij is 9 a 10 dagen, verschilt ook per keer. en gebruik nu Utrogestan. Misschien zou je dat kunnen vragen? Ik zit op het wachtbankje, en hoop natuurlijk zwanger te zijn, maar zo niet, dan ben ik benieuwd of het met de utro nu ook verlengd wordt. Succes meid! Ik zal toch wat vragen hoor. volgens mij is een Lf van 10 dagen het randje. Daaronder zou ik wel wat vragen. Het vruchtje moet namelijk wel de tijd krijgen om zich in te nestelen, anders lukt het natuurlijk nooit.
Bedankt voor je reactie Vlinder! Ik heb meerdere malen aangegeven dat mijn lf varieerd tussen de 8 en de 11 dagen. De meeste keren was het 9 dagen. Misschien toch nog maar eens bellen dan... want als ik nu ga afwachten tot de volgende lf ben ik wéér een maand verder. Ik lees wel dat het moet kunnen lukken maar wil eigenlijk toch het zekere voor het onzekere nemen.... Ik hoop dat je snel een positief resultaat mag verwachten !
Heb je al eens gevraagd wat een andere arts hiervan vindt? Ik meek wel dat ze bij ons niet echt warm of koud worden van een lf van 9/10.
Mijn luteale fase was maar 7/8 dagen. Bij mijn zoontje was ik in ronde 7 zwanger, progesteron was goed, dus spontane zwangerschap. Bij de huidige zwangerschap, ronde 1 meteen zwanger. Wel flinke bloeding gehad bij 7 dagen na eisprong maar toch is frummeltje blijven plakken.