ik ben pas sinds 2 maanden gestopt met de pil, afgelopen zondag had ik wederom hele erge buikpijn, zo erg dat ik naar de dokterdienst moest. daar bleek ik zwanger te zijn. door verwezen naar het ziekenhuis vanwege de aanhoudende menstruatie pijnen en daar hadden ze een inwendige echo gemaakt, ze zag daar een dikke slijmlaag zoals zij het omschreef maar verder nog geen vruchtje. gelijk bloed laten prikken en dat kwam wel overeen met wat ze zag op de echo. nu had ik ook last van een opgezette buik en de buikpijn bleef aanhouden. nu nogsteeds en voel me hier niet fijn bij. de huisarts zegt dat die nog niet veel voor me kan doen omdat het nog maar 4 week heen is.. maar ik heb dus totaal geen speciaal gevoel of wat dan ook.. ik sleep me gewoon door de buikpijn heen en moet maar afwachten, maar door de zorgen was ik wel benieuwd of iemand hier een mening over heeft?? alvast bedankt!!
Je bent nog maar zo pril zwanger dat het echt nog alle kanten op kan gaan. Ik denk dat je weinig meer kunt doen dan afwachten meid.
dank je! afwachten is moeilijk, ook omdat ik s nachts wakker wordt door verschrikkelijke pijn. lichaam zal wel doen wat die moet doen. worden spannende aankomende weken!!
ik hebchet precies hetzelfde verhaal als jou gehad. heb de pijn gehad tot 5.5 weken en het is nu zo goed als weg. bij mij was het ,het groeien van mn baarmoeder en verplaarsen van mn darmen dus niks om je zorgen over te maken.ik heb in het begin een handoek nat en warm gemaakt en later een kruik gekocht en lekker op je buik leggen...btw gefeliciteerd met je zwangerschap!