onze nod dag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pascal, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pascal

    pascal Lid

    3 aug 2007
    31
    0
    0
    wie gaat er vandaag of morgen ook testen?
    vandaag is ons nod daggie..wil zo graag testen maar mijn vriendin wil echt tot morgen of in het weekend wachten..als ze echt overtijd is..ze heeft nergens geen last van,geen ongipijnen enz..
    en ik?
    voel me zenuwachtig,spanning,zere duimen, van het draaien.
    moet dus nog eventjes geduld hebben ;)
     
  2. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja geuld moet je altijd hebben. ik weet hoe moeilijk het is. maar ik heb al een paar keer nega getest, en dat is ook niet leuk he.. terwijl ik er toch zeker van ben. dus hoe langer je wacht hoe beter de test kan zijn. makkelijk gezegd van mij want ik kan ook niet wachten ..

    succes ermee,, en dat het maar snel raak mag zijn bij jullie. zijn jullie al lang bezig?
     
  3. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Hoi Pascal;

    Lastig he dat wachten? Je vriendin heeft groot gelijk hoor om te wachten! Ik heb ook wel eens gehad dat ik s'ochtends een test had gedaan en dan s'avonds ongi werd. Het is dan niet leuk en ook nog eens zonde van het geld (die testen zijn zo duur :( )

    Het is altijd makkelijk gezegd dan gedaan, :) vooral als je het heel graag wilt. Ik heb er ook flink de balen van deze ronde, mijn lichaam is helemaal van slag. Ik heb al zo lang moeten wachten en nu dit weer :(
    Het is misschien wel een teken voor mij dat ik er teveel mee bezig ben.
    Het neemt dan iets teveel energie van mij weg, waardoor ik dan beter misschien een beetje afstand kan nemen.
    Ik vind het nog steeds heel leuk dat je er zo mee bezig bent, maar let je er wel op dat het niet gaat overheersen? Ik bedoel dat niet alles er om gaat draaien? Wel plezier in blijven houden he ;)
    Het is niet leuk als je keer op keer teleurgesteld wordt!

    Ik hoop dat het raak is voor jullie! Nog ff doorbijten ;)
     
  4. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Pascal hoe is het gegaan? Hebben jullie nog een testje gedaan?
    Ben wel benieuwd!
     
  5. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik zou vandaag ongi worden maar ben het gelukkig nog niet :D ik vind het echt super spannend, ik ga morgen testen als ik niet ongi ben geworden. ik vind het wel eng om te testen. we houden elkaar op de hoogte.
     
  6. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi ik zou even wachten totdat je 3-5 dagen overtijd bent ofzo want na 1 of 2 dagen is de kans groot dat je negatief test omdat je cyclus net ff 1 of 2 daagjes langer geduurd kan hebben.. ik heb zelf ook al 2 keer getest omdat ik niet kon wachten dus ik weet hoe het is maar de teleurstelling is heel groot als je een negatieve test in je handen heb en bovendien kosten ze nog klauwen met geld ook..
    succes in ieder geval! groetjes linda
     

Deel Deze Pagina