Hallo, Hebben jullie dat ook? Het ene moment kan ik de hele wereld aan en ben ik er zeker van dat alles goed...het andere moment ben ik sjaggie, onzeker en bang dat ik net bij de 10% hoor.... Ik word er gek van.... Heb verder helemaal nergens geen last van en ook dat maakt me onzeker... Wat zal ik blij zijn als ik wat verder ben in de zwangerschap zeg. Liefs..Karin
Hey Dames, Mischien een schrale troost...ik had dat ook heeeeeeeeel erg.zo erg dat ik en de vk dacht dat ik depressief aan het worden was,de roze wolk was erg ver te zoeken en ik schrok daar heel erg van. Maar ben nu wat verder en het gaat iedere week wat beter! Kop Op! Liefs
Ik had wel de week voor mijn verwachte NOD dat ik snel sjaggie was (misschien kwam dit ook wel van de onzekerheid, en het wachten...zucht..). Nu ik weet dat ik zwanger ben heb ik geen last meer van sjaggie-buien (hopelijk voor mijn hubbie dat ze wegblijven ) XXX
ik heb er ook last van. het enemoment kan ik heel veel hebben en het andere moment word ik heel snel gek.
Ohh gelukkig dat ik niet de enige ben! Ik ben ook zo onzeker op het moment! Gaat het wel goed, stel je voor dat ik een MK krijg, en ga zo maar verder. Maar dit hoort erbij.........zullen we maar zeggen
ik word hier echt af en toe een beetje kribbig om omdat ik gewoon niet veel kan hebben ik probeer het zoveel mogelijk in te houden voor mijn dochter want die snapt er niks van (we hebben nog niets verteld )volgende week gaan we het vertellen ) maar af en toe kan ik mijn mond wel dichttapen want wat er allemaal uitrolt.............................