Ik heb altijd gelijk na mijn eitje zere tepels dat overgaat in zeer pijnlijke borsten tot mijn nod. Nu ook heb ik weer pijnlijke tepels, dus heb nu alweer het gevoel dat ik zoals normaal weer ongesteld wordt op nod. dus nu ben ik zo benieuwd naar zwangere dames die mij kunnen vertellen als je zwanger bent, heb je dat evengoed deze klachten? Of is het iets dat helemaal bij je eisprong hoort? Groetjes 10uss
Hoi 10uss. Ik had de vorige cyclussen (na het stoppen van de pil) ook last van mijn tepels. Deze cyclus heb ik ook last van mijn tepels gehad, maar alleen niet zo lang en pijnlijk als anders. Wat me wel opviel was dat ze wel erg snel in de "koud'stand gingen staan en mijn borsten waren erg zacht geworden. Toen bleek dat ik zwanger was Hopelijk heb je hier iets aan. Lees ik het nu goed, ben je 16 dagen over tijd? Veel succes en hopelijk betekent het voor jouw veel goeds! XXX
Hoi Bloem79, bedankt voor je antwoord. Ik had mijn banner niet goed staan haha.... Ik ben benieuwd hoe het zal lopen, normaal gesproken heb ik rond deze tijd ook zere tepels maar ook zere borsten, en dat valt nu wel mee! We wachten af... Groetjes 10uss
Ikheb normaal nooit last van mijn borsten maar nu begonnen ze bij mij na de innesteling opeens errug zeer te doen, eigenlijk had ik toen al een vermoeden, en dat klopte nog ook
ik heb na me ei echt mega last gehad van me borsten!kon ze niet fatsoenlijk aanraken en ze deden aan de zijkant echt pijn!toch ben ik net heel erg ongesteld geworden dus bij mij gaat het deze ronde niet op(had er normaal nooit last van) liefs
Hey in de ronde dat ik zwanger was waren mijn tepels anders dan normaal en wat gevoelig vanaf mijn nod gingen men borsten zeer doen. liefs sancho
Ik had elke maand ook pijnlijke tepels en borsten. De maand dat ik zwanger was had ik ineens ook 'n pijn die van onder mijn oksels naar de zijkant van mijn borsten ging... Dat had ik die andere maanden dus niet. Heel veel succes!