Bloedverlies na spuiten gonal f

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MZ25, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Op 7 augustus ben ik gestart met het spuiten van gonal f (dag 3 van mijn cyclus). Op 13 augustus bleken er 4 eitjes te zitten, waarvan 2 van tussen de 18-20 mm. Omdat ik aan ovulatie inductie doe werd dit gezien als overstimulatie waardoor we geen sex mochten hebben en ik de Pregnyl niet mocht zetten. Echter op 11 ausgustus hadden we wel sex gehad. Ik heb het vermoeden dat er toch een of meerdere eitjes gesprongen zijn op 13 augustus. Ik heb namelijk veel last van mijn buik gehad op die dag. Ook had ik de dag erna ineens gevoelige tepels wat ik herken als een signaal dat mijn eisprong geweest is. Sinds vandaag heb ik opeens helderrood/bruin bloedverlies. Wat zou dit kunnen zijn? Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik herken het verder niet maar maak mij best zorgen.

Groetjes MZ25

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mz25,

voor een innestelingsbloeding is het te vroeg. Het kan eerder zijn van een eisprong. Zaadcellen blijven maximaal 48-72 uur goed in je lijf, dus dat zou t/m 14 augustus zijn geweest. Er zijn echter uitzonderingen bekend waarbij zaadcellen langer in leven bleven. Je hebt geen beschermde seks gehad neem ik aan? Er is dan dus kans dat je toch zwanger bent geworden. Je zou eens contact kunnen opnemen met de fertipoli over wat zij adviseren.

Groetjes Brigitte

3. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Brigitte,

Het bloedverlies houdt aan. We hebben inderdaad onbeschermd sex gehad. Ik zou nu op dag 5 dpo zitten als ik inderdaad de 13e mijn eisprong gehad heb. Het lijkt mij raar dat het een bloeding van de eisprong is. Deze heb ik woensdag gehad aangezien ik vanaf donderdag last van mijn tepels kreeg, wat ik altijd krijg. Pas zaterdagavond ik het bloedverlies begonnen.

Groetjes MZ25

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Dan zou het bloedverlies inderdaad wat laat zijn. Ik weet het verder ook niet precies, afwachten ben ik bang....

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina