Helaas

Discussie in 'Miskraam' gestart door elsie22, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Heb helaas een miskraam, was zo'n 4-5 weken, dus pril, maar baal wel.

2. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    he verdorie..... veel sterkte meis

3. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte meis!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Sterkte!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sterkte!:(

6. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte...en hoe kort of lang je zwanger bent....blijft verdrietig

7. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg! Veel sterkte. Ik heb deze week een miskraam gehad, ik was 7 weken. Ik vind het echt verschrikkelijk...

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ook voor jou sterkte Elizabeth! Ik was een week of 4-5.

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Sterkte!

10. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Bah, zo verdrietig :( het maakt denk ik niet uit hoeveel weken je bent, als je eenmaal een positieve test hebt gezien ga je ervanuit dat je zwanger bent, en het doet pijn als je dat verliest. Sterkte!!

11. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Sterkte. De natuur heeft het voor het zeggen. Hoop voor je dat je het een plekje kunt geven.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Dat lukt wel denk ik hoor.

Hoe voelde jullie je tijdens de miskraam? Hier moe moet niet te veel doen, gelukkig was mijn moeder hier overdag voor mijn zoontje:)

13. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Verdrietig, ik wens je veel sterkte toe!

Ik voelde me altijd slap, futloos, uitgeput en psychisch natuurlijk ook in de war. Boos en verdrietig. Het lichamelijke herstel duurde bij mij ongeveer een dag of vijf, daar had ik volgens mij altijd wel geluk mee. Psychisch was het wel een ander verhaal, maar ook dat is gelukkig goed gekomen:)

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sterke! De duur maakt niets uit hoor, het is hoe dan ook verdrietig!

15. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was tijdens de miskraam verdrietig, erg moe, had migraine, lag praktisch twee dagen in bed/op de bank. Ik snapte niet waarom ik zo futloos was maar ik had een miskraam nog nooit gehad, ik wist niet hoe ik me zou voelen en ik bleef maar vloeien. Ik heb deze week ook het vruchtzakje verloren, ik vond het zo confronterend om te zien. Sterkte!

16. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen he, had ook net een positieve test achter de rug,maar nog hetzelfde weekend enorme krampen en bloedverlies. Ben er ook erg moe van. Vooral erg verdrietig omdat we na 3,5 jaar mmm eindelijk een positief lichtpuntje zagen. Sterkte ermee.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik voel me ook moe en slap, morgen avond moet ik eigenlijk werken, maar denk dat dit niet gaat lukken, hebben jullie het verteld op je werk?

18. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik wel, maar kon ook niets anders, omdat ze natuurlijk wisten dat ik in de mmm zat. Maar als dat niet zo geweest was had ik het nog steeds verteld. Ik zou niet weten waarom niet. Je kunt er niets aan doen en het is een psychische klap. Daar heb je even tijd voor nodig. Openheid geeft doorgaans meer ruimte en begrip.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Dat is waar idd! Ik kijk wel hoe ik me morgen voel, hopelijk steeds wat minder slap.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Vrijdag eind van de middag begon het bloeden en het is nu al bijna niks meer, kan dat zo snel al?

Deel Deze Pagina