Wat erg! Veel sterkte. Ik heb deze week een miskraam gehad, ik was 7 weken. Ik vind het echt verschrikkelijk...
Bah, zo verdrietig het maakt denk ik niet uit hoeveel weken je bent, als je eenmaal een positieve test hebt gezien ga je ervanuit dat je zwanger bent, en het doet pijn als je dat verliest. Sterkte!!
Dat lukt wel denk ik hoor. Hoe voelde jullie je tijdens de miskraam? Hier moe moet niet te veel doen, gelukkig was mijn moeder hier overdag voor mijn zoontje
Verdrietig, ik wens je veel sterkte toe! Ik voelde me altijd slap, futloos, uitgeput en psychisch natuurlijk ook in de war. Boos en verdrietig. Het lichamelijke herstel duurde bij mij ongeveer een dag of vijf, daar had ik volgens mij altijd wel geluk mee. Psychisch was het wel een ander verhaal, maar ook dat is gelukkig goed gekomen
Ik was tijdens de miskraam verdrietig, erg moe, had migraine, lag praktisch twee dagen in bed/op de bank. Ik snapte niet waarom ik zo futloos was maar ik had een miskraam nog nooit gehad, ik wist niet hoe ik me zou voelen en ik bleef maar vloeien. Ik heb deze week ook het vruchtzakje verloren, ik vond het zo confronterend om te zien. Sterkte!
Balen he, had ook net een positieve test achter de rug,maar nog hetzelfde weekend enorme krampen en bloedverlies. Ben er ook erg moe van. Vooral erg verdrietig omdat we na 3,5 jaar mmm eindelijk een positief lichtpuntje zagen. Sterkte ermee.
Ik voel me ook moe en slap, morgen avond moet ik eigenlijk werken, maar denk dat dit niet gaat lukken, hebben jullie het verteld op je werk?
Ik wel, maar kon ook niets anders, omdat ze natuurlijk wisten dat ik in de mmm zat. Maar als dat niet zo geweest was had ik het nog steeds verteld. Ik zou niet weten waarom niet. Je kunt er niets aan doen en het is een psychische klap. Daar heb je even tijd voor nodig. Openheid geeft doorgaans meer ruimte en begrip.